החשוד ממ.ס. אשדוד עבר שתי בדיקות פוליגרף ונמצא דובר אמת

מ.ס אשדוד
מ.ס אשדוד | לירון מולדובן

לאור החשדות להטיית המשחקים, החליט השחקן לערוך בדיקה עצמאית ברמת גן בה נמצא דובר אמת, מאוחר יותר עבר בדיקה נוספת אצל קבוצתו והתוצאה הייתה זהה. צפויה מהפכה בסגל בקיץ

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במועדון ספורט אשדוד מבינים שהירידה לליגה הלאומית מתקרבת ממחזור למחזור ונראית כמעט ודאית, אחרי שאתמול (ראשון) ראו את מכבי פתח תקווה מנצחת 0:1 בקריית שמונה ומגדילה את הפער ביניהן לתשע נקודות. "המציאות ברורה והסיכוי לשרוד דומה לזה של מכבי חיפה לזכות באליפות", אמרו באשדוד, "נותרו שישה משחקים לסיום העונה וביכולת של המשחקים האחרונים קשה לחלום על הישארות".

לכולם ברור כי למרות האמירה של האיש החזק ג'קי בן זקן שכול מי שיוביל לירידת ליגה ימשיך בעונה הבאה לשחק בימי שישי ושני ברחבי המדינה, רוב הסגל הנוכחי יפוזר בעוד חודש וחצי. גורם בכיר אמר בנושא: "יש עוד חודשיים לסיום ואין טעם להתחיל לשחרר שחקנים עכשיו. הירידה נקבעה כבר לפני שבועות ארוכים".

נראה כי שני השחקנים הבכירים, דן ביטון המבוקש בבית"ר ירושלים והשוער יואב ג'ראפי, יימכרו ראשונים. כמו כן לא ימשיכו רועי גורדנה, יובל שפונגין, גל צרויה, שגיב יחזקאל, פיליפ קנזביץ', בן רייכרט, סייבו קויטה, רומאן הבראן, ז'והאן מרסיאל ושחקנים נוספים.


שחקני מ.ס אשדוד. נקלעו לפרשה הזויה ודורשים ששמם ינוקה (לירון מולדובן)

בנוסף, בשל השמועות שנפוצו אתמול על שחקן בקבוצה שהיה מעורב בהטיית משחקים, מקבלים כל שחקני ואנשי המועדון מאות טלפונים המבקשים לדעת את זהות החשוד לכאורה. שחקנים בקבוצה דורשים לחשוף את שמו של השחקן שנחשד לכאורה כדי שלא ייפגע מעמדם של כל שחקני הסגל. "לא נוכל להגיע למשחקים במצב כזה, כי הקהל ביציעים לא יעבור על הסיפור הזה בשקט וכול אחד יכול פתאום להיות בתוך הסיפור ההזוי הזה. חובה לפנות להתאחדות לכדורגל, למנהלת הליגה וכמובן למשטרה כדי להוריד מסדר היום את העננה השחורה".

כול המהלך נמצא בטיפולו הבלעדי של ג'קי בן זקן ובמועדון מבינים כי סיפור של הטיית משחק לכאורה מצריך הוכחות חד משמעיות ולא סתם חשדות או רכילות זולה. לכולם ברור שפרסום שמו של השחקן יוריד מסך על הקריירה שלו. נכון לבוקר שני, המועדון לא זימן את השחקן לשיחת הבהרה.

בעקבות השמועות, החליט השחקן, לבצע בדיקת פוליגרף עצמאית במכון שמעון כספי ברמת גן. הוא עשה זאת הבוקר ונמצא דובר אמת. יתרה מכך, במהלך היום בוצעה במשרד החקירות אופנהיימר שברחובות בדיקת פוליגרף נוספת לשחקן, אליו הופנה השחקן מטעם הקבוצה. גם בבדיקה זו ענה השחקן על כל השאלות ונמצא, שוב, דובר אמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי