פנאתינייקוס נגד אולימפיאקוס: האוהדים התפרעו, המשחק פוצץ

שוטרים במשחק בין אולימפיאקוס לבין פנאתינייקוס
שוטרים במשחק בין אולימפיאקוס לבין פנאתינייקוס | AFP

הדרבי הלוהט של יוון פוצץ בדקה ה-70 בשל פריצה לדשא של כמה מהצופים, לאחר כשעה וחצי של מהומות ואבוקות ביציע. האדומים הובילו משער של גוררו (53), נאתכו לא שותף בצד אחד ואלטמן נכנס לשמונה דקות בצד השני

(גודל טקסט)
היריבות בין פנאתינייקוס ואולימפיאקוס ידועה ואורכת כבר שנים, ואיכשהו נדמה שאף מפגש בין המועדונים לא מגיע לסיומו. זה לא קורה בכדורסל, שם הירוקים נהנו מניצחון טכני לאחר שקבוצתו של דייוויד בלאט סירבה להופיע בשל טענות להטייה של השופטים נגדם, וכעת זה לא קורה בכדורגל.


שתי הקבוצות נפגשו היום (ראשון) באיצטדיון האולימפי באתונה למשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל היוונית, כשלא פחות מ-25 נקודות מפרידות בין אולימפיאקוס שבמקום השני לבין פנאתינייקוס השביעית. עם כמות מאסיבית של שוטרים ביציעים, השלטונות והנהלת הליגה ביוון קיוו שהפעם המשחק יעבור בשלום, אך התבדו. כבר מהפתיחה הפגינו שני המחנות חוסר רצון להישמע להוראות והציגו מופע אבוקות מרשים אך מסוכן.


על הדשא עצמו עלתה אולימפיאקוס ליתרון מנגיחה נהדרת של גוררו בדקה ה-53, מה שרק הגביר את המהומות ביציעים. בדקה ה-70 השוטרים כבר לא הצליחו להשתלט על המתפרעים, שחלקם פרצו למגרש, והמשחק הופסק. לא ברור מתי הוא יחודש, אם בכלל.


Panathinaikos – Olympiacos 17.03.2019. pic.twitter.com/XQbQT0KwHz

— Troublemakers España (@TroublemakersEs) March 17, 2019


בשתי הקבוצות, כזכור, משחקים נציגים ישראלים. ביברס נאתכו בילה את המשחק על הספסל של אולימפיאקוס בעוד עומרי אלטמן נכנס בדקה ה-62 וזכה לראות מעט דשא לפני שהמשחק פוצץ.
עוד באותו נושא: פנאתינייקוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי