רפואה: "שיחקנו טוב לאורך כל העונה, אבל הלחץ היה לרעתנו"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב ניסה להסביר את ההתעוררות המאוחרת של שחקניו לאחר הניצחון 1:5 על אשדוד: "שמח שהביטחון חזר לשחקנים שלי, הראינו יכולת מעולה". אבי בוחבוט: "אין מה לדבר על הפער בתחתית כל עוד לא ננצח"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמנם התעוררה מאוחר מדי, אבל כשזה סוף סוף קרה הסכר נפרץ ועל פי המשחקים האחרונים היא אחת הקבוצות המלהיבות בליגה. האדומים הביסו היום (שבת) 1:5 את מ.ס. אשדוד במשחק הפתיחה של הפלייאוף התחתון והבטיחו כמעט רשמית את הישארותם בליגת העל לעונה שנייה.

לא היה מאושר מקובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב, שאמר: "אני מאמין שהבטחנו את ההישארות בליגה. צריך שיהיה משהו חריג כדי שזה לא יקרה, אבל זה כמובן עדיין לא פורמלי. הראינו יכולת מעולה, למרות שהם היו ב-10 שחקנים. מקווה שנמשיך ככה עד הסוף".

העלייה המאוחרת ביכולת: "אני לא אתן עכשיו סיכום של כל העונה, אני שמח שהביטחון חזר לשחקנים שלנו והם חזרו להבקיע. בסיבוב הקודם נגד אשדוד המשחק היה צריך להיגמר בניצחון אסטרונומי עבורנו, שמח שעכשיו זה קרה".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים.
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. "המשחק בסיבוב הקודם היה צריך להיגמר בתוצאה אסטרונומית" (דני מרון)

"הפועל תל אביב שיחקה טוב לאורך כל העונה", הוסיף רפואה, "אבל במחזורים הקודמים היינו יותר בלחץ וזה היה לרעתנו. מדובר במועדון ענק שצריך להיות בטופ של הכדורגל הישראלי".

מאמן הקבוצה המפסידה אבי בוחבוט אמר: "התפרקות כזאת לא היתה בתוכניות שלי. באנו למשחק והיינו טובים ב-20 הדקות הראשונות, ואז ספגנו כרטיס אדום ועם סיום המחצית ספגנו גול וזה מוטט אותנו. אין צורך לדבר על הפועל תל אביב, כל דבר שהם עשו הלך להם היום".

"אנחנו ספורטאים, זה המקצוע שלנו", הוסיף בוחבוט, "אנחנו נאמין עד הסוף. חשוב ללכת לחדר ההלבשה ולחזק את כולם, יכול להיות שהפגרה תעשה לנו טוב ונעשה בה תרגול מחדש. ספורטאים לא מרימים ידיים ואנחנו לא מתייאשים, לקחנו הכל בחשבון. נעבוד קשה, נבוא ממשחק למשחק לעשות תוצאות טובות".

בוחבוט.
בוחבוט. "אולי הפגרה תעשה לנו טוב" (דני מרון)

הפער מתחת הקו האדום: "כדי שנדבר על הפער אנחנו צריכים לנצח. כל עוד לא מנצחים אין מה לעשות חישובים. אנחנו לא מנצחים בתקופה האחרונה, אין ספק שהתחלשנו. הכנו את השחקנים טוב, בדקות הראשונות היינו טובים והיינו בתוך המשחק. זה הסימפטום של קבוצת תחתית. האדום והגול פירקו אותנו. אנחנו צריכים לאסוף את הדברים ולהחליף אנרגיות. נשב בפגרה ונעבוד כדי שאשדוד תחזור לעצמה, ונקווה לטוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי