פורים במכבי תל אביב: שכטר ואשתו זכו במקום הראשון‎

שכטר ואשתו
שכטר ואשתו | אינסטגרם

הצהובים כמו בכל שנה קיימו מסיבת התחפושות המסורתית שלהם במועדון הפאטיו. בניגוד לשנתיים הקודמות הגיע זוג חדש למקום הראשון אחרי שבשנתיים האחרונות דור מיכה ונואל ברקוביץ' הוכתרו כזוכים הגדולים

(גודל טקסט)

פורים הגיע השנה מוקדם מהרגיל אל הקבוצה התל אביבית ששולטת בליגה שלנו ביד רמה, ממש כמו האליפות שהגיעה אל העיר עוד בטרם עת. אמש (שלישי) המכבים קיימו את מסיבת הפורים המסורתית שלהם וחגגו עד אור הבוקר במועדון הפאטיו, שבוע ימים לפני שנציין כולנו את החג הכי שמח וצבעוני בשנה.


תחרות התחפושות התקיימה כמו בכל שנה, כאשר אל המקום הראשון הגיע הפעם זוג חדש, אחרי שבשנתיים האחרונות השף של מכבי, דור מיכה וזוגתו נואל ברקוביץ' הוכתרו כזוכים הגדולים, בשנה שעברה עם אלי דסה ודור פרץ בתחפושת משותפת ונוצצת של m&m's, ושנה אחת לפני כן כשחקני כדורסל מה-NBA.


אתמול הכתר הונח על ראשם של איתי וליז שכטר שקטפו את המקום הראשון עם התחפושת המקורית והמגניבה של זוג הומלסים שנשאו את השלט: "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?" יש לציין שהתחפושת מקורית, והיא הרשימה את כל הסובבים שנהנו לראות את הזוג שכטר גם רוקד על הבר לאחר הזכייה. אל המקום השני הגיע הקפטן הצהוב כחול, שרן ייני, שהתחפש לקונור מקגרגור לוחם ה-UFC הפרובוקטיבי. מעבר למקומות הראשונים, אמנם עומר אצילי ואלירן עטר לא קיבלו זימון לנבחרת, אבל זה לא הפריע להם לחגוג ביחד עם הנשים, ולהלן התחפושות ששחקני מכבי עטו על עצמם אמש במסיבה.


מעיין ואבי ריקן התחפשו לדני וסנדי מהסרט הנצחי "גריז", אור ועומר אצילי התחפשו לקרואלה דה ויל ואחד הכלבלבים המתוקים שלה, אלירן ועדי עטר היו היפים משנות השישים. הזוגות הצעירים יונתן כהן ורוני אדרי התחפשו ביחד עם החברים הטובים דן גלזר וגאיה בינה לצבי הנינג'ה. אלי דסה ופרדראג ראיקוביץ' התחפשו ללוחמים רומיים, דסה לגלדיאטור וראיקו ליווני עם טוגה וזר עלים כשאנה ההריונית היפה שלו התחפשה לקליאופטרה. אנריק סבוריט וג'אניר מרטוס שלו התחפשו לוונדר וומן ואיירון מן,  ואילו נטלי ואופיר דוידזאדה להיפים כמו העטרים. מאור קנדיל התחפש לטניסאי רפאל נדאל ודור פרץ לאסיר. ללא ספק השקיעו!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sandy & Danny Happy Purim

A post shared by Maayan Rikan (@maayanrikan) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Queen Cleopatra #purimparty

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#שנותה70✌

A post shared by Natalie Shilat (@natalieshilat) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

m&m @dormicha @dorperetz10 @eli_dasa2 Make-up @razul10

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תודה למאפרת מספר 1❣ @razul10

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי