מסתמן שיאניוטיס יחליף את ראיקוביץ' במכבי תל אביב

אנדראס יאניוטיס
אנדראס יאניוטיס | Gettyimages

השוער היווני מוכן להצטרף בעונה הבאה במקום הסרבי שעשוי להימכר למונאקו. דסה, טיבי וז'איר צפויים לעזוב, שמו של הרוש עלה כמועמד

(גודל טקסט)

השוער אנדראס יאניוטיס מוכן להגיע למכבי תל אביב והוא צפוי להחליף את פרדראג ראיקוביץ' בין הקורות של הצהובים החל מהעונה הבאה. היווני בן ה-26 יסיים בקיץ את חוזהו באולימפיאקוס ואם יגיע לקריית שלום זה יהיה בהעברה חופשית והוא עשוי לחתום לשלוש שנים בשכר של כ-450 אלף יורו לעונה.

יאניוטיס הצטרף לאולימפיאקוס ב-2012, אולם לא מצא את מקומו והושאל למספר קבוצות. העונה הוא שב לקבוצה מפיראוס במדיה משחק גם ביברס נאתכו ורשם שבע הופעות במסגרת הליגה המקומית, עד שהסתכסך עם ראשי המועדון והחל להתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה. 

אחרי ארבע עונות בקריית שלום, במכבי תל אביב מבינים שראיקוביץ' יעזוב בקיץ. השוער הסרבי, שהצטרף באוגוסט 2015 וחתם לחמש עונות, צפוי להימכר שנה לפני תום חוזהו כאשר כפי שזה נראה כרגע המועמדת הבכירה לקלוט אותו היא מונאקו הצרפתית שמנהלת משא ומתן עם נציגיו.


בדרך לקריית שלום? אנדראס יאניוטיס (Gettyimages)

במכבי תל אביב עשויים לצרף גם שוער ישראלי בכיר לצדו של יאניוטיס ושמו של אריאל הרוש עלה כמועמד, זאת במקביל כמובן לשחרורו מהפועל באר שבע. השוער, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירת הנגב, איבד לאחרונה את מקומו בהרכב לטובת אוהד לויטה והוא שוקל את המשך דרכו במועדון.

בתוך כך וכפי שזה נראה כרגע, אלי דסה לא צפוי לקבל את הצעת מכבי תל אביב להאריך את חוזהו והוא אמור לעבור לאירופה. בנוגע לדור פרץ, שזוכה למעקב ממספר מועדונים באירופה, הצהובים לא צפויים לעמוד בדרכו אם וכאשר תתקבל הצעה שתתאים לשני הצדדים. מי שככל הנראה יעזבו את קריית שלום הם הבלמים ז'איר אמאדור ואיתן טיבי.


אמור לעזוב. אלי דסה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי