ילך בדרכו של ג'ורדן? פלקאו חולם על קריירת בייסבול

רדאמל פלקאו
רדאמל פלקאו | AFP

החלוץ בן ב-33 של מונאקו חשף, כי בדומה לאגדת הכדורסל בזמנו, הוא שוקל ברצינות להפוך לשחקן בייסבול מקצועני כשיפרוש מכדורגל, וזאת לאור אהבתו מילדות לענף: "רוצה להצליח ברמה הכי גבוהה"

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

חלוץ מונאקו רדאמל פלקאו הקולומביאני חושב כבר על הקריירה שלו מעבר לכדורגל וגילה שהוא רוצה לחקות את מייקל ג'ורדן ולשחק בייסבול מקצועי כשיפרוש מכדורגל. החלוץ בן ה-33 מודה שבייסבול הייתה אהבת נעוריו והוא רוצה לממש את החלום בדומה ל"אלוהי" הכדורסל, שפרש ב-1993, ושיחק בייסבול בליגה השנייה בארה"ב. בראיון ל"פראנס פוטבול" אמר פלקאו: "כשהייתי קטן גדלתי בוונצואלה ושם אהבו מאוד בייסבול. זה היה הספורט הראשון אותו שיחקתי וברמה גבוהה מאוד".

פלקאו מדבר פעמים רבות עם אשתו על מימוש החלום, ונראה כי אינו מתכוון רק להשתלב בספורט החדש אלא שואף לשחק ברמות הכי הגבוהות: "אני חושב שכאשר אפרוש אשחק בייסבול מקצועי. ג'ורדן היה כדורסלן גדול, אבל בבייסבול הוא לא שיחק בליגות הגדולות ואני רוצה להצליח ברמה הכי גבוהה".

הקפטן של מונאקו התייחס גם לקדנציה שלו באנגליה תחת המאמן לואיס ואן חאל, שהודיע על פרישתו אתמול (שני), והודה, שהתקופה שלו במנצ'סטר יונייטד, הייתה גרועה וכי הוא סבל מפציעה מתמשכת לאורך התקופה בשדים האדומים. יחד עם זאת, דאג להחמיא למאמן ההולנדי: "ואן חאל איש מיוחד מאוד. הוא אחד שאומר לך דברים בפרצוף וזה לדעתי מאוד חיובי. פילוסופית הכדורגל מאוד מושרשת אצלו, ולפעמים זה גורם לו להיות קצת מוזר, אבל אני גאה שהוא אימן אותי".


יחליף את הכדור בכדור קטן יותר ומחבט? רדאמל פלקאו (AFPׂ)

גם לתקופה הקצרה שלו בצ'לסי ועל מאמנה דאז, ז'וזה מוריניו התייחס ואמר: "הגעתי בשנה השלישית שלו במאמן הבלוז, כשהכל הלך רע מאוד. הייתי איתו רק ארבעה חודשים ולא ראיתי את מוריניו האמיתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי