ווסטברוק סירב להתנצל: "אוהדים עושים מה שבא להם"

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | AFP

אחד מאוהדי יוטה ג'אז התעמת עם כוכב אוקלהומה, שהשיב לו במהלך המשחק "אז**ן אותך ואת אשתך" ובסיום הבהיר: "לומר לי לרדת על הברכיים כפי שאני רגיל זו הערה גזענית ולא מקובלת, לא אמשיך לסבול חוסר כבוד"

(גודל טקסט)

ראסל ווסטברוק לא אהב את אוהדי יוטה ג'אז לפני המשחק וגם בסיומו דבר לא השתנה ולא ישתנה ככל הנראה, לאחר שתועד בתקרית מביכה בה נצפה מקלל בבוטות אוהד של הג'אז הלילה (בין שני לשלישי) ב"ויויניט סמארט ארינה" בסולט לייק סיטי.

כוכב הת'אנדר לא רק שלא הביע חרטה על שאמר לאוהד "אז**ן אותך ואת אשתך", אלא הצהיר שמדובר ב"חוסר כבוד גמור" והוסיף: "אם הייתי צריך לעשות זאת שוב, הייתי אומר בדיוק את אותם דברים מכיוון שאני עומד על המשמר עבור עצמי, משפחתי, ילדיי, אשתי, אמי ואבי בכל פעם מחדש". 

על פי דבריו של ווסטברוק, אותו אוהד אמר לו לפני: "תרד על הברכיים כמו שהיית רגיל לעשות", הערה שנתפסה אצל כוכב הת'אנדר כ"גזענית" ו"לא מקובלת". כמו כן, ווסטברוק טען שתגובתו למילותיו של האוהד הייתה רגשית: "לא אמשיך לסבול חוסר כבוד כלפי משפחתי", אמר הכוכב, שעם דאבל דאבל (23 נקודות ו-11 ריבאונדים) עזר לקבוצתו לנצח 89:98 ביוטה. "משהו צריך להיעשות. צריכות להיות השלכות לסוג אנשים כאלו שבאים למגרש רק כדי לומר ולעשות מה שבא להם. זה לא הוגן כלפי כל השחקנים, לא רק לי", הוסיף הכוכב.

שיין קייסל, האוהד בן ה-45 שהיה מעורב בתקרית, אמר לESPN: "לא קיללתי את ווסטברוק ולא אמרתי שום דבר שאינו ראוי", והוסיף שאשתו לא הייתה חלק מהאירוע ולא קיללה את ווסטברוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי