מהפך ב-3 דקות: סאות'המפטון גברה 1:2 על טוטנהאם

סאות'המפטון
סאות'המפטון | Gettyimages

השער ה-200 של הארי קיין, נמחק תוך 3 דקות משערים של יאן ואלרי ו-וורד פראוס. ברייטון גברה 1:2 על קריסטל פאלאס ללא בירם כיאל, מהפך אדיר לניוקאסל נגד אברטון.

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
הליגה הטובה בעולם, כבר אמרנו? היום (שבת) נפתח המחזור ה-30 בפרימייר ליג, עם ניצחון של ברייטון 1:2 על קריסטל פאלאס (בירם כיאל לא שותף). ובהמשך נערכו חמישה משחקים במקביל, כשבמוקד קרב קצוות בין טוטנהאם לסאות'המפטון.


מאוריסיו פוצ'טינו, המרצה הרחקה של 2 משחקים, קיווה לראות את קבוצתו ממשיכה את המומנטום מהניצחון הכפול על דורטמונד בליגת האלופות. אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד. התרנגולים אמנם פתחו את המשחק בצורה מבטיחה ועלו ליתרון כבר בדקה ה-26, כשהארי קיין כבש את השער ה-200 בקריירה מבישול גאוני של דלה עלי.


אך למחצית השנייה התרנגולים לא עלו, והסיינטס ניצלו את המצב כדי לעשות מהפך אדיר תוך 3 דקות משערים של יאן ואלרי, ושער אדיר מבעיטה של חופשית של ג'יימס וורד פראוס בדקה ה-79. התרנגולים אמנם נשארים במקום ה-3 למורות ההפסד, אך רק באופן זמני, וניצחון של ליברפול מחר יגדיל את הפער מהמקום השני ל-12 נקודות. 


הארי קיין מתחמם (Getty Images)
הארי קיין מתחמם (Getty Images)


מהלך המשחק
מחצית ראשונה

התרנגולים פתחו בלחץ כבד, כשהארי קיין מגיע ל-2 הזדמנויות מוקדמות כבר לאחר 10 דקות, אך לא מוצא את המסגרת. הסיינטס נכנסו למשחק באיחור והחלו להניע את הכדור. התרנגולים המשיכו לשלוט במגרש אך לא הצליחו להגיע למצבי הבקעה. בדקה ה-19, אריק דייר בעט גבוה מעל השער. בדקה ה-21 הגיב המצב המסוכן הראשון של המשחק בדקה ה-21,. כדור רוחב חכם של הארי קיין כמעט גרם לשער עצמי לאחר בלבול ברחבה, אך הכדור נעצר בקורה. 2 דקות לאחר מכן, כריטסיאן אריקסן ניגש לכדור החופשי מ-20 מטרים, סובב בצורה משלמת אך הכדור נעצר במשקוף.



⚽️ #OneOfOurOwnpic.twitter.com/FfuPVs426Z

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) March 9, 2019


בדקה ה-26 הסחר נפרץ. הארי קיין קיבל כדור גאוני מדלה עלי וכבש בקלילות את השער הראשון במשחק והשער ה-200 שלו בקריירה. 0:1 לטוטנהאם. התרנגולים המשיכו להתחמם ו-3 דקות אחרי זה, מבשל השער הראשון, דלה עלי, שחרר פצצה מקצה הרחבה אך השוער הדף לקרן, והתוצאה נשמרה עד לסיום המחצית.


מחצית שנייה
סאות'המפטון ערכה חילוף כפול בפתיחת המחצית השנייה ושיין לונג חזר למגרשים אחרי פציעה ארוכה והחליף את צ'רלי אוסטין. גם ג'ושוע סימס נכנס במקומו של אוריול רומאו. דקה לאחר החילוף, לונג איים על השער של לוריס אך הצרפתי הדף בקלוף. בדקה ה-73, הסיפור הטראגי של לונג נמשך. הקשר ששיחק לראשונה מאז חודש אפריל, נפצע פעם נוספת והוחלף על ידי ארסמטרונג. 


בדקה ה-76, סטיוארט ארסמטרונג המחליף שלח כדור רוחב מצוין ברחבה, ורטוגן ורוז לא היו מרוכזים, ויאן ואלרי, שכבש בשבוע שעבר ב'אולד טראפורד' היה שם כדי לדחוק את הכדור לרשת בגלישה. 1:1 מהפך ענק! ג'יימס וורד פראוס ניגש לכדור החופשי מ-30 מטר, סובב את הכדור לחיבור ולא השאיר להוגו לוריס שום סיכוי. 1:2 לסאות'המפטון בסיום








What a moment. What a turnaround at St Mary's! @prowsey16#saintsfc [2-1] pic.twitter.com/omrzuAhexu

— Southampton FC (@SouthamptonFC) March 9, 2019




צפו בתקצירים:


קריסטל פאלאס – ברייטון 2:1
במשחק המוקדם, קבוצתו של בירם כיאל השיגה ניצחון חשוב. גלן מארי כבש את הראשון בדקה ה-19, לוקה מיליבוייביץ' השווה באופן זמני מהנקודה הלבנה אך שער של אנתוני קנוקארט בדקה ה-74 חתם את תוצאת המשחק. הקשר הישראלי לא שותף.

קרדיף – ווסטהאם 0:2

האדרספילד – בורנמות' 2:0

לסטר – פולהאם 1:3

ניוקאסל – אברטון 2:3
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי