צפו בתקציר: מכבי חיפה גברה 2:3 על ק"ש, צמד לוייסמן

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

דרמה בצפון: רז מאיר (3) העלה את הירוקים ליתרון מוקדם, אבל מורסיו (34) ויואל אבוחצירה (43) הפכו את התוצאה, רק כדי לראות את שון וייסמן (73, 87) קובע מהפך. הירוקים סיימו במקום השני

(גודל טקסט)
משחקי הליגה הסדירה הגיעו לסופם הערב עם המחזור ה-26. ארבעת משחקי השבת נערכו בשעה אחידה (20:30). במשחק על טהרת הצפון אירחה עירוני קרית שמונה את מכי חיפה, כשבסיבוב הקודם המשחק ביניהן הסתיים בתיקו 2:2 בסמי עופר.


עם סיכויים קלושים לעלות לפלייאוף העליון קיוותה המארחת לנצח את הירוקים, ואז לחכות למעידות של הפועל חדרה והפועל חיפה כדי להשתחל לפלייאוף העליון. מנגד, מכבי חיפה רצתה להמשיך את המומנטום הנהדר בקדנציה של בלבול, כאשר היא יודעת שניצחון נגד החניכים של תומר קשטן מצד אחד ומעידה של נתניה מצד שני, יבטיחו לה את המקום השני בתום העונה הסדירה.


שער מהיר של רז מאיר (3) קבע יתרון לירוקים אבל החניכים של תומר קשטן לא נכנעו ועם שערים של חורחה מורסיו בפנדל (34) ויואל אבוחצירה (43) הפכו את התוצאה עוד לפני תום 45 הדקות הראשונות. קריית שמונה פתחה את המחצית השנייה בדיוק מהמקום שסיימה את הראשונה אבל לשון ויסמן היו כנראה תכניות אחרות. החלוץ הלוהט שנכנס בדקה ה-63 כבש צמד אדיר משלו (73, 87) קבע מהפך שני דרמטי שחתם את תוצאת המשחק, הבטיח את המקום השני למרקו בלבול ושלח את החניכים של תומר קשטן לפלייאוף התחתון.



הרכבים:
עירוני קרית שמונה: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, קובי מור, וובה בראון, סמואל בראון, עומר לקאו, איסמעיל ריאן, לוי גארסיה (חאג'י בארי 70), יואל אבוחצירה.


מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי (שון ויסמן 64), אטיין ריינן, רמי גרשון, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק (מקסים פלקושצ'נקו 53), קארים פריי, ניקיטה רוקאביצה (מוחמד עוואד 70), ירדן שועה



בורג חשוב במערך שלושת הבלמים של בלבול. עאיד חבשי (מאור אלקסלסי)


שער! שלוש דקות לפתיחה היה זה רז מאיר שהעלה את מכבי חיפה ליתרון מהיר במשחק, לאחר מסירת אומן של ירדן שועה, שמצא את המגן השמאלי חופשי לגמרי ברחבה רק כדי לקבוע את יתרון ראשון לירוקים.



רז מאיר חוגג את השער המוקדם של הירוקים (מאור אלקסלסי)


דקה 34: עופרי ארד הכשיל את יואל אבוחצירה ברחבה ואת הפנדל תרגם בצורה נהדרת  הבלם חורחה מורסיו כדי לקבוע 1:1 במשחק, ולהותיר סיכוי קלוש לחניכים של תומר קשטן לסיים בשישייה הראשונה.


דקה 43: מהפך במשחק! לאחר התקפת מעבר קטלנית של המארחת, היה זה יואל אבוחצירה שעט על הריבאונד, לאחר עדיפה לא טובה של חיימוב מבעיטה של ריאן, וקבע 1:2 גדול לקריית שמונה לפני השריקה למחצית. למרות היתרון, נכון למצב העניינים החניכים של תומר קשטן עדיין במקום השביעי בגלל היתרון של חדרה במשחק מול נתניה.



יכולת טובה שלו במחצית השנייה לא הספיקה לקריית שמונה. איסמעיל ריאן ( מאור אלקסלסי)


דקה 73: שער! שון וייסמן קבע 2:2 מדהים עשר דקות בלבד אחרי שנכנס, והחזיר את החניכים של מרקו בלבול למשחק. בישול שני לירדן שועה, שלמרות שלא כבש עד כה במדים הירוקים, חזר לעצמו ובגדול. 


דקה 87: וייסמן השלים צמד אדיר במהלך שהתחיל עם קרים פריי, שניער מעליו את ריאן בפריצה אדירה  מאגף השמאלי ונתן כדור על מגש לחילוף הלוהט של בלבול. 3:2 למכבי חיפה, תוצאה שחתמה את המשחק והבטיחה את המקום השני למכבי חיפה בתום העונה הסדירה. 



צמד ענק שלו הבטיח למכבי חיפה את המקום השני בתום העונה הסדירה בליגה (מאור אלקסלסי)



















מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי