קשטן: "המטרה היא לסיים במקום הגבוה ביותר שאפשר"

תומר קשטן
תומר קשטן | דני מרון

ניצחון של עירוני קרית שמונה על מכבי חיפה לצד הפסדים של חדרה והפועל חיפה, יוליכו את הקבוצה לפלייאוף העליון. קשטן יחסר את הקפטן המוצהב שמיר ואחמדי הפצוע, בארי עשוי לשוב להרכב

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק שיכול לשנות עבורה את העונה, כשתארח מחר את מכבי חיפה (20:15, שידור ישיר בספורט3). הקבוצה של תומר קשטן, שניצחה במחזור שעבר 0:1 את בני יהודה, צריכה לנצח את הירוקים ואז תקווה להפסדים של הפועל חדרה והפועל חיפה, מה שיוביל אותה לפלייאוף העליון, ממנו נעדרו בשנה שעברה.


המאמן תומר קשטן אמר לקראת המשחק: "כשקיבלתי את הקבוצה לאחר המחזור ה-16 עם 17 נקודות, אמרתי שהמטרה שלנו במחזורים שנותרו עד לסיום העונה היא לשחק טוב יותר, לצבור כמות נקודות גבוהה יותר ולשפר את אחוזי ההצלחה שלנו. אנחנו עומדים היום על 50 אחוזי הצלחה ואני שמח שכמו בקדנציה הראשונה שלי, אנחנו מגיעים למשחק האחרון כשאנחנו יכולים להשתלב בפלייאוף העליון".


עוד הוסיף קשטן: "המטרה שלנו היא לסיים במקום הכי גבוה שאפשר. מכבי חיפה נמצאת בכושר נפלא עם 11 משחקים ללא הפסד, ואני בטוח שתהיה כאן אווירה טובה, גם הקהל של מכבי חיפה וגם הקהל שלנו שיגיע לתמוך בנו. אנחנו נעשה את הכל כדי לסיים את הליגה הסדירה בצורה הטובה ביותר ובמקום הגבוה ביותר, במה שתלוי בנו".



אחמדי. עדיין פצוע (דני מרון)


המאמן לא תרגל היום את ההרכב לקראת המשחק, אך ידוע שהקבוצה תחסר שני שחקנים משמעותיים: הקפטן עדן שמיר שצבר חמישה כרטיסים צהובים, וכן הקשר האלבני ואלון אחמדי, שהחל באימוני ריצה אך עדין לא החלים מהפציעה בברכו. מנגד, חאג'י בארי סיים לרצות עונש הרחקה ותורגל אמש בהרכב, כאשר עומר לקאו או ידין לוגסי מקבוצת הנוער יחליפו את שמיר המוצהב.

 

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, קובי מור, וובה בראון, סמואל בראון, עומר לקאו, איסמעיל ריאן, שמעון אבוחצירא (מוחמד שכר), חאג'י בארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי