צפו: ניצחון דחוק לצ'לסי, ווטפורד גברה על לסטר בדקה ה-90

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Gettyimages

הבלוז עשו את המוטל עליהם אחרי 1:2 בחוץ על פולהאם עם סקוט פארקר על הקווים. היגוואין וז'ורז'יניו כבשו לאורחת, צ'יימברס איזן זמנית. הצרעות השיגו שלוש נקודות על השועלים אחרי 1:2 דרמטי בבוכרה של רוג'רס

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 של הפרמיירליג יינעל הערב (ראשון), מיד לאחר הדרבי הגדול של ליברפול שתתארח אצל אברטון(18:00, שידור ישיר בספורט2). במשחק שפתח את היום,  ווטפורד ניצחה 1:2 את לסטר בבכורה של ברדן רוג'רס. מיד לאחר מכן, גם סקוט פארקר הפסיד במשחקו הראשון על הקווים, כאשר צ'לסי הנחילה 1:2 בביתה.

פולהאם – צ'לסי 2:1
העולה החדשה מהמקום הלפני האחרון ביצעה זעזוע נוסף על הקווים כשפיטרה את קלאודיו ראניירי ומינתה את סקוט פארקר על מנת שיעזור הקוטג'רס להישאר בליגה הבכירה לעונה אחת נוספת, אך לבלוז היו תוכניות משלהם והם עלו אחרי כיבוש של גונסאלו היגוואין בדקה ה-20. קאלום צ'יימברס השווה לאחר שבע דקות בלבד, אבל בדקה ה-31 נכבש שער הניצחון על ידי ז'ורז'יניו שכבש את שער השדה הראשון העונה והאיטלקי-ברזילאי מתחיל לענות על הציפיות הרבות שהיו ממנו בתחילת העונה. בחצי השני פולהאם תקפה ללא הרף, אך למזלה של צ'לסי, קפה הציל את קבוצתו עם מספר עצירות מרהיבות והבלוז רשמו שלוש נקודות יקרות שצמצמו את הפער מארסנל מהמקום החמישי לנקודה בלבד.


ראיין באבל (Gettyimages)

ווטפורד – לסטר 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הצרעות עוברים שבועיים הפכפכים, אחרי שהביסו 1:5 את קרדיף והובסו 5:0 על ידי ליברפול, קבוצתו של חאבי גרסיה חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 דרמטי על לסטר בבכורה של ברדון רוג'רס. המארחת עלתה ליתרון מהיר בדקה החמישית אחרי הגבהה מדויקת של ג'רארד דאולופאו, הגיע טרוי ודייק בנגיחה. השוויון הגיע רבע שעה כשיורי טיילמאנס העביר כדור ארוך לג'יימי ורדי שניצל יציאה לא טובה של בן פוסטר וכבש לזכות השועלים בצ'יפ מקצה הרחבה. וכשהיה נראה ששתי הקבוצות בדרך לחלקות נקודות, כובש השער הראשון דיני, מסר לגריי ברחבה והאחרון כבש שער דרמטי בדקה ה-90 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות.


הפסד בבכורה בלסטר. ברדון רוג'רס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי