מרסליניו פרץ בבכי: "זה יום שאבי היה מאוד נהנה ממנו"

רודריגו מורנו
רודריגו מורנו | AFP

ולנסיה העפילה לגמר גביע המלך בשנה בה המועדון חוגג 100 שנים להיווסדו, המאמן הנרגש אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו חבורה מדהימה שסבלה העונה, זה מגיע להם". בגמר בחודש מאי תמתין לעטלפים ברצלונה

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
ולנסיה תשחק בגמר גביע המלך מול ברצלונה ב-25 במאי באיצטדיון של בטיס, אחרי שניצחה אתמול (חמישי) 0:1 בגומלין את בטיס (3:4 בסיכום שני המשחקים) משער ניצחון של רודריגו מורנו, מי שהיה מועמד לריאל מדריד עוד בימי ז'ולן לופטגי שלחץ בקיץ להחתימו. זוהי העפלה מאוד משמעותית עבור ולנסיה, לאור העובדה שמדובר בשנת המאה למועדון.


בעיתון "מארקה" נכתב שרודריגו הפך לגיבור של העטלפים בגביע אחרי שכבש את שלושת השערים ברבע הגמר בניצחון 1:3 על חטאפה, בעוד בטיס מאוכזבת אחרי שרצתה לשחק בגמר במגרש שלה. 


מאמן ולנסיה מרסליניו, שספג ביקורת העונה על כך שהקבוצה מתקשה בליגה יחסית ומדורגת רק במקום התשיעי, התקשה לעצור את הדמעות במסיבת העיתונאים אחרי שנזכר במות אביו, שלפני מספר שנים הלך לעולמו: "אני רוצה להודות לשחקנים ולמנהל הספורטיבי שבזכותו אני כאן, ובעיקר למשפחה ולאבי שאם היה נמצא איתנו היה נהנה מהיום הזה".


#LaPortada Traca final ️ pic.twitter.com/hkzQqQlx6f

— MARCA (@marca) 28 בפברואר 2019


למאמן זה יהיה גמר ראשון והוא אמר על כך: "מגיע לנו קצת להצליח העונה ולשחקנים מגיע הפרס הזה, כי הם חבורה מדהימה שסבלה העונה ועבדה קשה על מנת להגיע לגמר. אחרי 11 שנה אנחנו שוב בגמר וזה מגיע גם לאוהדים הנפלאים".


אוהדים יצאו לחגוג בכיכר המרכזית של ולנסיה ומילאו אותה על גדותיה. אוהדים יצאו לשדרות השבדיות בעיר עוד לפני המשחק וקראו בשמו של רודריגו מורנו שאמר בסיום: "שנת המאה היא שנה מיוחדת עבור המועדון ואנחנו מאושרים שעלינו לגמר בשנה הזאת דווקא. שיחקנו מושלם ומגיע לנו להיות בגמר. ידענו שבטיס קבוצה המחזיקה הרבה בכדור, אבל אם יהיה לנו צ'אנס נוכל לנצח אותם במתפרצת. הגמר הזה שייך לאהודים, לשחקנים ולסגל כולו".

עוד באותו נושא: רודריגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי