הפאדיחה שלי עם מסי: מגישת הטלוויזיה הספרדייה חושפת

אנה סימון
אנה סימון | Gettyimages

אנה סימון היפיפייה, חשפה תקרית די משמעת שקרתה עם הפרעוש. היא סיפרה שבזמן שהמתינה למעלית בשדה התעופה בברצלונה בדרך ללונדון, היא פיהקה ולפתע הארגנטינאי הופיע ואמר: "שלא תבלעי אותנו בטעות" והמשיך ללכת

(גודל טקסט)
אנה סימון, מגישת טלוויזיה ספרדייה, יפיפייה, מפורסמת ואהובה על תושבי מדינתה, חשפה בתוכנית 'Zappando' אנקדוטה מצחיקה שקרתה לה בשדה התעופה בברצלונה עם ליאו מסי ואשתו, אנטונלה רוקוזו. על פי בקשתו של מנחה התוכנית, הפאנליסטים החלו לספר סיפורים מוזרים ומצחיקים שקרו להם עם ידוענים, והמגישה הבלונדינית שיתפה פעולה והחליטה לחשוף פאדיחה שקרתה לה עם הפנומן הארגנטינאי.


סימון סיפרה כי בשעות הבוקר המוקדמות לפני כחודשיים, חיכתה למעלית בשדה התעופה של ברצלונה בדרכה לטיסה ללונדון. "עמדתי והמתנתי למעלית ופיהקתי. אבל לא סתם פיהוק, אלא מסוג הפיהוקים האלה שאתה מאבד את הפנים שלך, עם סאונד ופתיחת פה כמו של אריה שבא לטרוף. תוך כדי מבלי ששמתי לה, הדלת נפתחה" , סיפרה בצורה קומית תוך כדי שהקהל באולפן כבר הבין לאן זה הולך והתגלגל מצחוק. "לפתע הופיע מסי בליווי אנטונלה שלו ואמר לי, "יפה מאוד, שלא תבלעי אותנו בטעות. אמר והמשיך ללכת". "הקפטן של ברצלונה היה בטוח שאני עומדת לאכול אותו. אתם קולטים את הבושות?" סיכמה וצחקה.


הניצחון של ברצלונה ביום רביעי על פני ריאל מדריד בחצי הגמר של גביע המלך היה המשך של שבוע מיוחד ואקסטרה מרגש עבור הפרעוש. אנטונלה אשתו ואהבת נעוריו, חגגה 31 לצד בעלה ושלושת ילדיהם, ובכך הייתה אחראית על סיפתח חיובי של שבוע קריטי עבור הכוכב הארגנטינאי. "יום הולדת שמח חיים שלי, אנחנו אוהבים אותך", כתב לה מסי עם כמה פרצופונים ישנים שהסגירו את העובדה שסירו הקטנטן כבר יישן ולכן את החגיגה עשו ביחד עם מתאו וטיאגו ועם שתי עוגות ענקיות לכבודה של האישה שלצידו כבר מגיל 15.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto de perfil. Literal. En concreto el izquierdo!

A post shared by Anna Simon Marí (@annasimonmari) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vengaaaa que ya es jueves!!!! A por #Zapeando1216

A post shared by Anna Simon Marí (@annasimonmari) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feliz cumple mi vida !!!! Te amamos ❣️❣️ #ciro

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feliz día mi vida !! Te amo

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי