ממשיכה לחלום: מכבי נתניה העפילה לחצי גמר גביע המדינה

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | יוני אריאלי

אחרי ה-0:1 במשחק הראשון, היהלומים חילצו 1:1 נגד מכבי פ"ת במושבה והשלימו את המשימה. בצ'יראי כבש (88), סיבוק איזן (92) ומזרחי איבד את העשתונות לאחר שהוחלף. 3,000 צהובים שחורים העניקו אווירה מחשמלת

(גודל טקסט)

העונה החלומית של מכבי נתניה הגיעה הערב (רביעי) לשיאה כשהחבורה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה השלימה את המשימה והעפילה לחצי גמר גביע המדינה אחרי 1:1 בחוץ נגד מכבי פתח תקווה ו-1:2 בסיכום צמד המשחקים משני שערים של מי אם לא פאטוס בצ'יראי הלוהט. תומאס סיבוק עוד הספיק לאזן (92), אך זה לא הספיק והחבורה של גיא לוזון סיימה את דרכה במפעל.


היהלומים השלימו את תמונת העולות לשלב הארבע האחרונות והצטרפו לבני יהודה, מכבי תל אביב והפועל חדרה שהבטיחו גם הן את מקומן בחצי הגמר שיתקיים באצטדיון טדי בירושלים בין ה-2 עד ה-4 באפריל כאשר הגמר ייערך באצטדיון סמי עופר.


כ-3,000 אוהדים בצהוב שחור עשו את הדרך לפתח תקווה, העניקו לשחקני מכבי נתניה אווירה ביתית לחלוטין ודחפו אותם להשיג את התוצאה הרצויה. דראפיץ' וברדה פתחו במערך מעט הגנתי שהקשה על מכבי פתח תקווה ובדקה ה-88 פאטוס בצ'יראי הלוהט הכריע את ההתמודדות עם דחיקה מקרוב ושער בכל אחד מששת המשחקים האחרונים. תומאס סיבוק עוד הספיק לאזן (91), אך זה היה מעט מדי ומאוחר מידי.


מכבי פתח תקווה, שהייתה טובה יותר, יכולה להאשים רק את עצמה לאחר שאופיר מזרחי וגידי קאניוק רשמו החמצות ממצבים טובים וכעת החבורה של גיא לוזון תתמקד בדבר החשוב באמת עבורה: מאבקי ההישרדות בליגת העל. מזרחי, שהוחלף בדקה ה-61 על ידי לירן רוטמן, איבד את העשתונות והשתולל מזעם בדרך לחדר ההלבשה.



מצא את הרשת משחק שישי ברציפות. בצ'יראי (יוני אריאלי)

נוכחות מרשימה. אוהדי מכבי נתניה (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי