דרסיליה יערוך שינויים רבים בהרכב נגד מכבי תל אביב

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

מאמן בני סכנין לא תרגל הרכב באימון המסכם לקראת הגולמין בגביע ואמר לשחקניו: "אם נהיה ביחד, נישאר בליגה", מתן עמבר עשוי לפתוח בין הקורות. וגם: דוכי דיבר על מצבה הכלכלי של הקבוצה והסיכויים לשרוד בליגה

(גודל טקסט)

אווירה שונה באימון בני סכנין לאחר הניצחון הביתי על בני יהודה בשבת, ורגע לפני המשחק השני בגביע המדינה מול מכבי תל אביב בסכנין לא מייחסים חשיבות רבה למשחק, כאשר פרט להפסד במשחק הראשון נראה שבמועדון מעדיפים לוותר על הגביע ולהתרכז במאבקי התחתית בליגה.


גם המאמן גיורגי דרסיליה צפוי לבצע שינויים רבים במשחק מחר ואפילו לא תרגל את ההרכב המשוער למשחק. בינתיים המאמן שוחח על משחק הליגה ושיבח את שחקניו: "אני מרוצה מהגישה שלכם ומכך שבאתם ממוקדים למשחק. בנוסף, אני מרוצה שלא ויתרתם עד לרגע האחרון ורק ככה נמשיך להצליח. אם נהיה ביחד, נישאר בליגה". מי שאמור להיות כשיר לקראת משחקי הפלייאוף הוא החלוץ מוחמד גאדיר.


במועדון ערכו אימון לקראת משחק הגביע מול מכבי תל אביב כאשר המאמן צפוי לבצע שינויים רבים. השוער מחמוד קנדיל ומספר רב של שחקנים ששיחקו בתקופה האחרונה כמו הבלם סארי פלאח, הקשר מהראן ראדי והחלוצים שלומי אזולאי ואיברהים ללה יפתחו את המשחק על הספסל, ומנגד שחקני הספסל שלא קיבלו הזדמנות לאחרונה יפתחו בהרכב.


בין השאר מדובר בשוער מתן עמבר ושחקני השדה עלי אבוריא, אמיר נסאר, אלכסנדר סטטסנקו, אוסאמה חלאיילה ומוחמד כליבאת. "יש פה שחקנים שמתאמנים בצורה טובה אבל לא קיבלו הזדמנות בשבועות האחרונים כעת זה המבחן שלהם שהם ראויים לחזור לרוטציה" אמרו בסכנין.


סכנין חייבת את החלוץ לקראת מאבקי הפלייאוף התחתון. מוחמד גאדיר (מאור אלקסלסי)


מוקדם יותר, חאלד דוכי, מנכ"ל בני סכנין, התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של גיורגי דרסליה, הסיכוי של הקבוצה לשרוד בליגת העל, מערכת היחסים עם מאזן גנאיים והמצב הכספי של המועדון.


הסיכוי של בני סכנין להישאר בליגה אחרי הניצחון על בני יהודה: "הניצחון הביא לנו המון נחת וכמובן שזה פתח לנו את האפשרות להישאר בליגה. אף פעם לא איבדנו את התקווה, אבל זה חיזק את האמונה שלנו ואני מקווה שהנקודות האלה יעזרו לנו עם המוטיבציה לקראת המשך הדרך".


המחשבה לפטר את דרסיליה: "כל פעם חושבים שאנחנו רוצים לפטר מאמן אחרי הפסד, זה הפך להיות הרגל, אבל זה לא ככה. לא חשבנו לפטר אותו. אחרי הפסד כשהמצב היה קשה, רצינו לשבת איתו וללמוד ולראות. כולם ראו שהמשחק באשדוד לא היה טוב. היו החלטות אחרות שקיבלנו כמו לפטר את עוזרי המאמן, אבל המאמן נישאר. היו מחשבות רבות כי כל מאמן רוצה את העוזר שלו ובינתיים אנחנו לא יכולים להביא את מי שהוא רוצה מבחינה תקציבית".


המשך דרכו של דרסיליה: "הוא יגמור את העונה בסכנין? אני מקווה מאוד שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. האם הוא ימשיך אם נרד ליגה? אני לא יכול לענות על זה כרגע, בוא נאחל שהקבוצה תישאר. המצב לא קל, יש לנו חיפה בחוץ ואחר כך באר שבע בבית, אבל אנחנו מאמינים".



יסיים את העונה בסכנין? דרסליה (מאור אלקסלסי)


עתידו: "האם אני אשאר בעונה הבאה? שאלה טובה. אני אוהב את הקבוצה ורוצה להמשיך, אבל העונה נוצרה סיטואציה לא נעימה בכלל. האם אעזוב? אני לא יכול להשיב. יש לי הרבה עיסוקים ובסוף כל אחד יקבל את ההחלטות שלו. אם אני אהיה או לא אהיה, אמשיך לתמוך בבני סכנין. עד שאחליט אחרת, אני בקבוצה. אם לא אהיה, יבוא מישהו במקומי".


מערכת היחסים עם מאזן גנאיים: "אתם חודרים למקומות שאני לא אוהב להיות בהם. אם הוא ירצה לקחת את הקבוצה וכולם יסכימו לכך בעמותה, אז זה מה שיהיה. אני לא אוהב את הדיבורים על הנושא הזה. אנחנו מכבדים אותו ומעריכים אותו, הוא היה יושב ראש הקבוצה ואחר כך ראש העיר – אני מכבד אותו על כל מה שהוא עשה, אבל אני חושב שהוא היה צריך לתרום לקבוצה יותר. חמש או שש שנים לא קיבלנו כלום מהעירייה, אבל אני מברך אותו בדרכו ומאחל לו המון בהצלחה".


המצב הכלכלי של בני סכנין: "האמת שיש גירעון מסוים. השנה, להגיד את האמת, כל התכנון שלנו הלך הפוך על הפוך מכל הבחינות. לא הולך לנו ולא מזמן גם קיבלנו עונש של שני משחקים בלי קהל. אם הכל היה הולך כמו שצריך, היינו מכניסים מהמשחקים האלה חצי מיליון שקל. זו קבוצה של כולם ומי שרוצים לתרום לבני סכנין זה יהיה מבורך".



היה יכול לתרום יותר? גנאיים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי