קינדה התלונן על כאבים בגרון ואושפז, בספק למכבי נתניה

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים שכבש במספרת מרהיבה נגד הפועל רעננה, נפגע בגרונו במשחק והעביר את הלילה במיון בבית החולים. בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למפגש הקריטי בשבת (20:25, ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לא הרשימה גם במשחק האחרון כשניצחה 0:2 את הפועל רעננה, אבל הצליחה לצמק את הפער משש הראשונות לכדי שלוש נקודות בלבד (דבר שתלוי גם בתוצאת הדרבי החיפאי הערב), וכשבקופה נותרו שש נקודות בבירה מאמינים שהם יצליחו כנגד כל הסיכויים להשתחל לחלק העליון.

בשבת הקרובה (20:25, ישיר בספורט4) תתארח בית"ר ירושלים אצל מכבי נתניה, קבוצה שהבטיחה את מקומה בין שש הראשונות, אבל מי שעלול להיעדר מהמשחק, בנוסף למאור בוזגלו המורחק, הוא הקשר גדי קינדה, מי שכבש שער בכורה במספרת נגד הפועל רעננה, שעבר סדרת בדיקות בבית החולים "אסותא" באשדוד בעקבות הפגיעה בגרונו.

לפי הודעת המועדון, קינדה חש כאבים בגרון והגיע לחדר המיון לצורך בדיקת C.T, בסיומה נשאר להשגחה במשך הלילה. הוא יטופל גם ביממה הקרובה ולאחר מכן יתבהר מצבו לקראת המשחק הקריטי עבור הצהובים שחורים בשבת. קינדה חש כאבים עם שריקת הסיום וירד מיד לחדרי ההלבשה, טען שאפילו אין ביכולתו להגיע לעמדת הראיונות. 


גדי קינדה. בילה את הלילה במיון (דני מרון)

כאמור לעיל, במועדון קיבלו בסיפוק את תוצאת המשחק אמש בין הפועל חדרה להפועל באר שבע, כאשר בעקבות ההפסד של החדרתים, בית"ר נשארה קרובה מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום השישי, שיוביל בסיום העונה לפלייאוף העליון. "אמרנו כבר שאנחנו צריכים לעשות את שלנו ולחכות לאחרים", אמר גורם במועדון. "לצערנו אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל כל עוד יש סיכוי וכל עוד הדבר יהיה אפשרי, נצטרך לנצח את שני המשחקים שלנו ולקוות ששאר התוצאות יסתדרו כפי שנרצה. חבל מאוד שזה המצב, אבל זו המציאות ואנחנו מבטיחים שנעשה הכל, כדי להתברג בסוף בחלק העליון", הוסיף הגורם.

המאמן ניר קלינגר, צפוי לקבל בחזרה אל הסגל את הבלם טל בן חיים, שסיים לרצות עונש הרחקה וגם את אנתוני וארן, שהחלים כמעט סופית מהפציעה ברגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי