כחלון יפתח במקום זבידאת, גם מלמד צפוי לשוב להרכב

גיא מלמד וגל שיש
גיא מלמד וגל שיש | דני מרון

מכבי נתניה סיימה את הכנותיה לקראת הפועל ת"א, משחק שעשוי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון (שבת, 18:05 בספורט4). ישנה התלבטות לגבי שחקני הקישור, מוחמד: "חייבים להיות בין שש הראשונות ובחצי הגמר"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תחל בשבת (18:05, ספורט4) את השבוע הקריטי ביותר שלה העונה, כשתתארח באצטדיון המושבה, ותתמודד מול הפועל תל אביב בידיעה שניצחון עשוי להבטיח לה מקום בפלייאוף העליון כבר מחר. בהמשך השבוע, יתארחו היהלומים אצל מכבי פתח תקווה באותו האצטדיון במסגרת המשחק השני של רבע גמר גביע המדינה, כשהם מגיעים עם יתרון של 0:1 מהמפגש הראשון.

"מצפה לנו שבוע קשה ועמוס", אמר הקשר עלי מוחמד והתייחס למשחק מול האדומים: "אנחנו חייבים להבטיח את המקום שלנו בפלייאוף העליון וגם להעפיל לחצי גמר גביע המדינה. הפועל תל אביב היא קבוצה קשה שנלחמת על חייה, אבל כמו תמיד נבוא לשחק את הכדורגל שלנו, במטרה לחזור הביתה עם הנקודות ועם ביטחון לקראת הגביע". המאמן סלובודאן דראפיץ', שדאג להבהיר לשחקניו את חשיבות המשחק, הוסיף: "זהו, מוכרחים להבטיח מקום בפלייאוף העליון ואז לבוא רעננים לגביע ביום רביעי. נהיה זקוקים לאוהדים שלנו יותר מתמיד, כמו הגב המדהים שהם נתנו לנו במושבה ביום ראשון. אחרי שנעבור את השבוע, נגדיר מחדש את המטרות".

מבחינה מקצועית, המגן הימני ויקי כחלון, שנעדר מסגל הקבוצה במשחק מול מכבי פתח תקווה עקב מתיחה בשריר הארבע ראשי, יחזור לסגל ואף תורגל בהרכב, כשמלבד החלק ההגנתי, צוות המאמנים תירגל באימון המסכם הבוקר לא מעט קומבינציות שונות בקישור ובהתקפה.


"זהו, מוכרחים להבטיח מקום בפלייאוף", דראפיץ' מתכונן לרגעי ההכרעה (אודי ציטיאט)

אחת ההתלבטויות הייתה האם לתת לניקו אולסק מנוחה ולפתוח עם סתיו פיניש בקישור האחורי במקומו. מי שכן יפתח יהיה עלי מוחמד, ונראה שאיילון ירושלמי עשוי לפנות את מקומו למוטי ברשצקי או אביב אברהם, כשאפשרות אחרת היא כניסתם של אחד מהשניים במקומו של גבי קניקובסקי. בהתקפה מסתמן שגיא מלמד יחזור להרכב אחרי משחק אחד במקומו של יונס מלאדה. 


הרכב משוער:
דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק (סתיו פיניש), מוטי ברשצקי (אביב אברהם, איילון ירושלמי), עלי מוחמד, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי