אודגור הגיע ללונדון ויחתום בארסנל, לינגארד יעזוב את יונייטד?

מרטין אודגור | הEurasia Sport Images/Getty Images

קשר ריאל מדריד נחת בממלכה כדי להשלים את מעברו מריאל מדריד לתותחנים, בעסקה שעלותה מוערכת בכ-2.5 מיליון ליש"ט. וגם: סולשיאר ישוחח עם הקשר, רוצה שוקלת למכור את דז'קו ודרדאי צפוי לשוב לאמן את הרטה ברלין

(גודל טקסט)

שמועות

* רק חסרה החתימה: מרטין אודגור הנורבגי בן ה-22 ששייך לריאל מדריד, נחת כבר אתמול בלונדון ובמהלך השעות הקרובות הוא צפוי להשלים רשמית את מעברו לארסנל בהשאלה עד תום העונה, בעסקה שמוערכת בכ-2.5 מיליון ליש"ט יחד עם שכרו בריאל המוערך בכ-38 אלף ליש"ט בשבוע וכעת התותחנים ישלמו אותו. העסקה התאפשרה בזכות התרת חוזהו של מסוט אוזיל, שכבר חתם, הוצג והתאמן בפנרבחצ'ה.

* על פי הפרסומים ביוון, הקשר שינג'י קגאווה, היפני בן ה-31 שבימיו בבורוסיה דורטמונד ציפו שיהפוך לכוכב, אמור לחתום בפאוק סלוניקי בחוזה לעונה וחצי. הוא שוחרר מסראגוסה עוד לפני תחילת החלון.

* רומא עשויה להיפרד מהבוסני אדין דז'קו, שלא מרוצה ממעמדו תחת המאמן פאולו פונסקה ואם יתקבלו עבורו הצעות טובות הן יישקלו בחיוב.

דז'קו. לא מרוצה תחת פונסקה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images)

* אולה גונאר סולשיאר, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, הודה לאחר המשחק נגד ליברפול שהוא ישוחח עם ג'סי לינגארד כדי שהשניים יקבלו החלטה על עתיד הקשר שלא זוכה להזדמנויות במדי השדים האדומים, אולם למרות זאת במועדון ניצלו אופציה להאריך חוזהו וכעת מחפשים לפחות להשאילו.

* יובנטוס מחפשת מזה שבועות ארוכים חלוץ לעיבוי הסגל, אולם השוק דל ועל פי הפרסומים לא נמצא אף מועמד ראוי או כזה שקבוצתו מוכנה לשחרר אותו באמצע העונה. המאמן אנדראה פירלו רמז שייתכן שהקבוצה לא תצרף חלוץ בזמן שנותר עד סגירת החלון.

* כריסטיאן בנטקה בן ה-30 עשוי לעזוב את קריסטל פאלאס, אבל כן יישאר בפרמיירליג – הבלגי במו"מ עם ווסט ברומיץ' על פי "סקיי ספורט". עם ברומיץ' מתאמן לאחרונה גם הניגרי אחמד מוסא, אקס לסטר שעזב את ערב הסעודית באוקטובר. מנגד, פאלאס שוקלת את רכישתו המיידית של דמראי גריי מלסטר.

* לפי "קיקר", הרטה ברלין תכריז עוד היום על מינויו של ההונגרי פאל דרדאי כמאמנה. מדובר בשחקן העבר של הקבוצה במשך 14 שנה, אותה גם אימן ארבע שנים עד שבתום עונת 2018/19 התפטר ושב לעבוד עם המחלקות הצעירות של המועדון.

דרדאי. חוזר לבמה המרכזית | Paul Zinken/picture alliance via Getty Images

* ב"אתלטיק" טוענים כי ליברפול יצרה קשר עם סוקראטיס פאפאסטאטופולוס, הבלם היווני ששוחרר לאחרונה מארסנל. האלופה מעוניינת בו לאור מכת הפציעות שפקדה אותה בחוליית ההגנה העונה.

* קשר בורוסיה מנשנגלדבאך, פלוריאן נויהאוס, מעורר עניין רב. לא רק דורטמונד בעקבותיו, אלא גם ריאל מדריד וטוטנהאם על פי דיווח באתר הגרמני "ספורט1".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי