בית"ר הודיעה: "אין לנו הסבר להחלטות ההזויות של יפת"

ניר קלינגר עם אלון יפת
ניר קלינגר עם אלון יפת | דני מרון

אחרי השגיאה הכפולה של יפת על הקבוצה מהבירה נמסר במועדון: "באיגוד השופטים החליטו שלא רוצים אותנו בפלייאוף העליון". בוזגלו קילל את השופט והורחק. קלינגר אמר: "חבל שהפסדנו בגלל סיבות לא מקצועיות"

(גודל טקסט)
לא שקט בבית"ר ירושלים, מיד אחרי ההפסד 3:1 להפועל באר שבע, בו אלון יפת שגה פעמיים נגד הקבוצה כאשר לא פסק לפנדל של הקבוצה ושרק נגדה לכדור עונשים על עבירה מחוץ לרחבה, נמסר מהמועדון: "באיגוד השופטים החליטו שלא רוצים את בית"ר בפלייאוף העליון אחרת אין לנו הסבר להחלטות ההזויות של אלון יפת שחרצו את גורל המשחק".


בנוסף לכך אלון יפת הרחיק את מאור בוזגלו אחרי שקילל אותו בעד הירידה מהספסל והקשר הורחק. אביו של השחקן יעקב בוזגלו כתב בפייסבוק: "שערוריית שיפוט גמר לבית"ר את העונה, אלון יפת בושה". 


המאמן המפסיד ניר קלינגר אמר בסיום: "הרוחות סוערות ובצדק אבל מה לעשות, יש מגמה קשה בשבועות האחרונים, אני באמת לא רוצה להתעסק עם זה, אבל אם יש הילוכים חוזרים תגידו אתם, אני לא רוצה להיות מורחק שוב. כנראה לא נהיה בפלייאוף העליון וחבל שזה לא קרה בהחלטות מקצועיות, הפנדל של ב"ש שינה את המשחק ואלו היו הדקות שלנו, חבל, אני חושב שבאנו פה כדי לנצח, לקחנו חשבון שניחשף. לקחנו הימור מושכל מאוד וזה הלך לפי התכנית עד שהגיעו החלטות של השופט".




מאור בוזגלו יצא נגד אלון יפת (דני מרון)


על מאור בוזגלו: "אני לא חושב שהוא אמר משהו חריג, יכול להיות שיפת שמע משהו אחר, ניסיתי לדבר איתו אחרי המשחק והוא אמר שנאמרו דברים אחרים. כנראה זה ילך לבית הדין וזה חבל אבל אני חושב שאנחנו צריכים לשלוט בעצמינו".


כנראה שלא תעלו לפלייאוף העליון: "זה המצב הפסדנו ונמשיך עד הסוף להילחם, שיחקנו כדורגל מאוד התקפי ולא באנו להיות תפאורה למרות שהגול השלישי היה לא מתאים, והיה לנו הזדמנויות לחזור ל-3:3 אבל פספסנו הרבה הזדמנויות".



ניר קלינגר. "מעדיף לא לדבר על השופטים, לא רוצה להיות מורחק שוב" (דני מרון)


מנגד בהפועל באר שבע מאושרים מהניצחון שהחזיר אותם למקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון ושבו לנצח אחרי שלושה משחקים.


המאמן המנצח ברק בכר אמר בסיום: "הגיע לנו לחייך ולשמוח אחרי תקופה לא קלה, אנחנו והשחקנים עצמם הבינו שצריך להמשיך הלאה, שיחקנו נהדר וגם הקהל מאוד עזר לנו, אני שמח שזה עזר. היו לנו שני משחקים פחות טובים ושחקנים הבינו שצריך לקחת על עצמם יותר. היום הנענו כדור ורצינו יותר גם אם טעינו זה הדבר שאני רוצה שיימשך".


עזרא וזריהן פתחו למרות שכמעט שוחררו בינואר: "זריהן הוא שחקן מוכשר והמטרה בחורף לשחרר אותו כדי שישחק ואני שמח שהיום הוא עזר לנו בגדול, אבל הוא צריך לעבוד קשה ועבדו על יציבות. הדבר נכון גם על חן עזרא מבחינתי אני פותח דף חדש ואני שמח שחברה קיבלו הזדמנות ואני מקווה שימשיכו להוכיח את זה.


האם אתם יוצאים לדרך חדשה: "אני לא בא לצאת בהצהרות, צריך לנצל את המשחק הזה כדי לייצר עוד יותר ביטחון כדי להשיג נקודות בהמשך".



"מקווה שהניצחון ייתן לנו ביטחון בהמשך" (דני מרון)
.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי