ג'וזף ברטומאו: "רוצה שמסי יהיה שחקן של קבוצה אחת"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

נשיא ברצלונה הצהיר כי הוא מאמין ש"הפרעוש" יפרוש במדים של הבלאוגרנה: "הוא ישחק עוד הרבה שנים, חייבים להשאיר אותו עד סיום הקריירה". אומטיטי חזר לאימונים ורוצה לשחק כבר נגד ויאדוליד בשבת

(גודל טקסט)
נשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו התראיין בתוכנית טלוויזיה בספרד והצהיר כי הוא מאמין שליאו מסי יאריך את חוזהו פעם נוספת ויפרוש מכדורגל במדים של הבלאוגרנה. "הפרעוש" בן ה-31 חתום עד 2021 והוא יהיה בסיום החוזה בן 34 וכרגע ברטומאו רוצה להאריך אותו לתקופה ארוכה יותר. "אני רוצה שמסי יהיה כמו פלה, שחקן של קבוצה אחת (למרות שפלה שיחק גם בניו יורק קוסמוס עם מוטל'ה שפיגלר, י.ז)".


ברטומאו אמר: "מסי עדיין צעיר והוא שומר על עצמו וישחק עוד הרבה שנים בקבוצה כך שאנחנו חייבים להשאיר אותו עד סיום הקריירה". הוא גם התייחס לניימאר ואחרי שטען כי לא היו שיחות מניימאר או אביו, הוא הודה: "נפגשתי עם ניימאר ואביו, אבל לא דיברנו על כך שהוא יחזור למועדון. יש לנו פרויקט אחר בקבוצה. אנחנו בהחלט רוצים להחתים את מתיאס דה ליכט בלם אייאקס וניימאר לא יחזור לברצלונה. הדלתות סגורות".


בנושא אחר, הנשיא הודה שברצלונה קיבלה הלוואות מגורמים בארה"ב: "כן, לקחנו הלוואות לטווח ארוך עם ריבית נמוכה. למעשה עשינו דבר כלכלי חשוב לטובת הקבוצה". ברטומאו גם התייחס שוב לארנסטו ואלוורדה: "רוצה שיישאר. מאמין שהוא יוליך אותנו לכל התארים העונה". על ג'ורדי אלבה: "הוא ביקש להישאר. הצענו לו חוזה חדש לחמש שנים ויש עדיין מו"מ".


Bartomeu: "Messi will continue with us. He is a club player and the relationship will continue forever." #fcblive [rkb] pic.twitter.com/rkvanjvebF

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 14 בפברואר 2019


בתוך כך, בעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב כי סמואל אומטיטי שלא שיחק מאז ה-24 בנובמבר בגלל פציעה, רוצה לחזור לשחק במשחק נגד ויאדוליד בקאמפ נואו בשבת, למרות שלא קיבל אישור סופי מהצוות הרפואי. לבלם הצרפתי חשוב להיות כשיר למשחק נגד ליון קבוצתו לשעבר, בליגת האלופות בשבוע הבא, והוא רוצה לצבור דקות משחק לפני כן. אתמול חזר אומטיטי לאימונים מלאים עם הקבוצה לראשונה מאז הפציעה. בראיון לאתר של ליון אמר אומטיטי שהחלום שלו זה לשחק נגד קבוצתו לשעבר.


UMTITI

QUIERE JUGAR YA

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO pic.twitter.com/QylfdybLFZ

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) 14 בפברואר 2019



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי