בדקה ה-99: פלמייראס ניצחה 0:1 את סנטוס וזכתה בליברטדורס

לעיני 5,000 איש במראקנה, ברנו לופס, שהגיע לקבוצה מסאו פאולו רק לפני כחודשיים וחצי מליגת המשנה, העניק לירוקים את התואר הכי גדול בדרום אמריקה בפעם השנייה בהיסטוריה, עם שער דרמטי בנגיחה

(גודל טקסט)

התואר הנחשק ביותר בכדורגל הדרום אמריקאי הלך הלילה (שבת) לידיים של פלמייראס הברזילאית, שזכתה בגביע ליברטדורס בזכות ניצחון 0:1 על סנטוס אשר הושג באופן הכי דרמטי שאפשר לדמיין: במצב של תיקו מאופס, שופט המשחק פסק על שמונה דקות תוספת זמן שבסיומה ברנו לופס כבש בנגיחה את השער שהעניק לירוקים את הגביע.

זוהי הזכייה השנייה בתולדות פלמייראס, שהניפה את גביע ליברטדורס ב-1999. אם התזמון הדרמטי שבו נכבש הגול לא נחשב לסיפור גדול בעיניכם, תופתעו לשמוע כי כובש השוער, ברנו לופס בן ה-25, הצטרף לקבוצה מסאו פאולו רק לפני כחודשיים וחצי והגיע אליה מז'ובנטודה מליגת המשנה בברזיל.

שניות ספורות לפני השער נרשם אירוע בולט נוסף במשחק, כאשר מאמן סנטוס, קוקה, הורחק לאחר שלא איפשר למרקוס רוצ'ה מהקבוצה היריבה לחדש את המשחק בכדור חוץ. קוקה והשחקן התעמתו פיזית, האחרון קיבל רק כרטיס צהוב. מדוע זה מעניין אתם שואלים? ובכן, מסתבר שהשניים זכו יחד בגביע ליברטדורס ב-2013, עם אתלטיקו מיניירו.

המשחק נערך באצטדיון המראקנה ונכחו בו 5,000 איש, כולל אורחים, אנשי תקשורת ועובדי המועדונים המשתתפים, כאשר כלל הנוכחים היו מחויבים לעטות מסכות בכל זמן נתון. למרות זאת, בברזיל דווח כי חלק מהאוהדים הורידו את המסכות והצטלמו עם השחקנים.

הנפה שנייה בהיסטוריה לפלמייראס | SILVIA IZQUIERDO/AFP via Getty Images
שחקני פלמייראס חוגגים לעיני סנטוס המאוכזבת | Mauro Pimentel – Pool/Getty Images
ברנו לופס. סיפור מהאגדות | RICARDO MORAES/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי