השיחה מאברמוב והשמועות על ברקת: כך התפטר אבוקסיס מבאר שבע

הפניה ביום שישי מבני יהודה, השיחות עם מקורביו בסוף שבוע, השמועות על פניה לבלבול ולמימר והפור שנפל - ההתפטרות: "זה היה כמו משחק שח, כל צד חיכה לצד השני". מאחורי הקלעים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס והפועל באר שבע הגיעו לפרידה אחרי סוף שבוע דרמטי. רבים מאנשי המועדון הופתעו מהמהלך, אבל בסביבתו של אבוקסיס ידעו כבר במהלך השבת שהודעה כזאת תצא לפני המשחק מול מכבי תל אביב.

ביום שישי פורסם בספורט1 לראשונה על הפניה של בני יהודה לאבוקסיס. בידיעה נכתב כי בהפועל באר שבע לא קיבלה כל פניה מהמאמן, אולם מאחורי הקלעים ברק אברמוב, כך לפי גורמים שהיו בסוד העניינים, הציע למאמן חוזה ארוך טווח כדי להבין האם ירצה להגיע. "אלונה לא רוצה אותך, בבני יהודה תוכל לקבל חוזה לטווח ארוך", אמר לו אברמוב בשיחות. אבוקסיס הבין שאסור לו לסכן את עתידו המקצועי והכלכלי. הוא אמר לאברמוב כי ישקול את ההצעה וחיכה לסוף השבוע.

בהפועל באר שבע סיפרו בסוף השבוע כי לא קיבלו כל פניה מאברמוב. וכך היה. אבוקסיס התהפך במיטתו במהלך סוף השבוע. הוא לא ידע כיצד אנשים יקבלו את המהלך הזה, אבל ככל שהרבה בשיחות עם מקורביו, הוא הבין שהוא צריך לעשות צעד שיוביל לחתימה אצל הזהובים. הטלפון ששבר את גב הגמל, הייתה מגורם בכיר בכדורגל הישראלי שסיפר למאמן: "היא פנתה למימר, הרימה טלפון גם לבלבול. לפני חודש היא פנתה לג'קי בן זקן לגבי בן שמעון", אמרו לו. אבוקסיס בדק את הפרטים והסיק מכך כי בעת שרחמים דיבר איתו על חוזה חדש, הבעלים שחזרה לקדמת הבמה מעוניין במאמן אחר.

מרקו בלבול, שרון מימר
מרקו בלבול, שרון מימר | מאור אלקסלסי

בבני יהודה לא רצו לפנות לבאר שבע. האדומים, שהבינו ביום שישי כי אבוקסיס קיבל פניה, לא מיהרו לאשר איתו את הדברים. במוצאי השבת אף אמר גורם במועדון לספורט1: "כל עוד לא קיבלנו פניה מבני יהודה, זה לא רלוונטי". דקות אחר כך, אבוקסיס ואברמוב עשו את הצעד המתבקש – אבוקסיס התקשר לאסי רחמים והתפטר. "זה היה כמו משחק שחמט. כל צד חיכה לצד השני. בסוף יוסי התקשר, כי הוא הבין שהוא לא יוכל לאמן נגד מכבי תל אביב במצב הזה", אמר מקורב לעסקה.

אחרי הראיון אתמול בספורט1, בתגובה לכתבה הנוכחית מסר אבוקסיס בתגובה: "אכן פנו אליי מבני יהודה. חשוב לי לציין שאלונה ברקת הכתיבה את סדר היום בנוגע לרכש. כשצוות הסקאוטינג שלנו רצה שחקן והיא לא, הבנתי שהוא לא יהיה. אם בעלים יכול לקבל החלטות, גם מאמן יכול. אני מאחל להפועל באר שבע בהצלחה".

ומה עם ז'וסואה? כפי שפרסמנו אתמול, אבוקסיס רוצה את הקשר איתו בבני יהודה. השניים, שהגנו אחד על השני בתקופה האחרונה, עשויים לשתף פעולה בעונה הבאה אם הפורטוגלי לא ימשיך. בינתיים, פערים קיימים מול הקשר הפורטוגלי, בעוד שעם חברו מיגל ויטור רוב הפרטים כבר סגורים.

ז'וסואה חוגג עם יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי