הנבחרת האולימפית ברוגבי תשחק בדובאי נגד איחוד האמירויות

נבחרת הרוגבי | צחי רייזל, באדיבות איגוד הרוגבי בישראל

כחלק מההכנות לטורנירי המטרה שיתקיימו באירופה בקיץ, נבחרת השביעיות תצא לדובאי למחנה אימונים משותף ובמהלכו היא גם תפגוש את הנבחרת המקומית

(גודל טקסט)

נבחרת הרוגבי שביעיות של ישראל תפגוש את נבחרת איחוד האמירויות במסגרת מחנה אימונים משותף של שתי הנבחרות בדובאי, שיתקיים החל מה-8 במארס. סיכום על כך הושג בין המנהל הטכני של האמירויות אפולו פרליני והמנהל הטכני של איגוד הרוגבי בישראל, קווין מוזיקנט..

מחנה האימונים והטורניר מהווים חלק מהכנות הנבחרת האולימפית של ישראל (הרוגבי הפך ענף אולימפי מאז ריו 2016) לקראת טורנירי המטרה שלה שיתקיימו בקיץ הקרוב באירופה. הטורניר הראשון יתקיים ביוני בזאגרב, קרואטיה (החל מה-19.6) והטורניר השני יתקיים בבודאפשט, הונגריה (החל מה-10.7).

בטורנירים תתמודד ישראל נגד נבחרות רומניה, אוקראינה, בלגיה, קרואטיה, צ'כיה, שוודיה, לוקסמבורג, דנמרק, לטביה, הונגריה וטורקיה. כידוע, ישראל מתמודדת בדרג השני של אירופה – Trophy ובשנת 2019 סיימה במקום השביעי מבין 12 נבחרות. תכנית האימונים האינטנסיבית של הנבחרת, חרף מגבלות הקורונה, נועדה להביא את נבחרת ישראל לראשות הבית ולעלייה לדרג הראשון – Grand Prix בתוך שנתיים-שלוש.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי