בן ערפה טוען שפ.ס.ז' התעללה בו ודורש פיצויים על סך שמונה מליון יורו

חאתם בן ערפה
חאתם בן ערפה | Gettyimages

הקשר הצרפתי של ראן, החליט להגיש תביעת נזיקין נגד אלופת צרפת על כך שהקפיאה אותו במשך כ-15 חודשים. לטענת עורך דינו, השחקן ניזוק בצורה קשה מהעובדה של שיחק כל כך הרבה זמן

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
הקשר הצרפתי חאתם בן ערפה, שמשחק כיום בראן הצרפתית, החליט להגיש תביעת נזיקין נגד פאריס סן ז'רמן בטענה שהם הקפיאו אותו ל-15 חודשים בהם לא שיחק כדורגל. עורך דינו ז'אן-ז'אק ברטראן, טען שהוא דורש פיצויים על סך שמונה מיליון יורו על כך שלא שיחק בקבוצה בתקופה האחרונה של החוזה שלו. בעונה שעברה השחקן בן ה-31 לא שותף באף משחק, כשמשחקו האחרון היה באפריל 2017. אלופת צרפת עדיין לא הגיבה לתביעה.


עורך הדין גילה שחלק גדול מהחוזה של בן ערפה היה תלוי בכמה משחקים הוא ישחק במדי פאריס. ברטראן אמר בראיון ל"סקאי ספורט" כי בן ערפה ניזוק בצורה קשה מהעובדה שלא שיחק, והוא שכר מאמן אישי והאמין שבסיום החוזה עם פ.ס.ז' הוא ימצא מיד קבוצה ברמה הגבוהה ביותר. לטענת הפרקליט, למרות שהיה אופטימי הוא ידע שלוקח זמן רב לחזור לכושר משחק אם אתה לא משחק 15 חודשים.


בן ערפה הסתכסך עם המאמן אונאי אמרי, ובעיקר עם הבעלים מקטאר אחרי משחק הגביע מול אברנש 0:4 בו דווקא כבש, זאת לאחר שבתחילת הקריירה שלו בפ.ס.ז' הייתה אופטימיות כאשר עבר מניס לקבוצה ב-2016. לפי עורך הדין הסיבה היחידה שהקשר לא שיחק הייתה הערה שזרק לעבר האמיר מקטאר בזמן שהוא ביקר בפאריס. מסתבר שכמה ימים אחרי אותו משחק מדובר, האמיר של קטאר ונאסר אל חלאיפי נשיא המועדון, הגיעו לאימון של הקבוצה ובסיום השחקנים באו ולחצו ידיים לאמיר. בן ערפה שהוא ממוצא תוניסאי אמר לאמיר: "שמח מאוד לפגוש אותך כי שלחתי כמה מסרים לנשיא שלי והוא לא ענה לי על אף אחד". לטענת הפרקליט, הדברים נאמרו בבדיחות הדעת אבל אל חלאיפי התרגז והתוצאה היתה שהשחקן המוכשר שכיכב בעבר בניוקאסל, נאלץ לשבת בחוץ 15 חודשים.


Hatem Ben Arfa files £7m lawsuit against PSG for loss of earnings https://t.co/wDTIwNJURxpic.twitter.com/fg9bOL9xPt

— SPORTS CIRCUS INT. (@SPORTSCIRCUSINT) 5 בפברואר 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי