דיווח: מודריץ' רוצה להישאר בריאל מדריד, שתציע לו הארכת חוזה

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

הקרואטי לא מעוניין במעבר לאינטר וצפוי להמשיך בבירת ספרד עד גיל 35 או 36. סולארי אחרי ה-0:3 על אלאבס: "אנחנו מתמודדים על שלושה תארים בזכות היכולת". ויניסיוס לקראת הקלאסיקו: "אני בקבוצה הטובה בעולם"

(גודל טקסט)

האם לוקה מודריץ' יסיים את הקריירה בריאל מדריד? לפי דיווח ב"אס", הקרואטי בן ה-33 הביע את רצונו להישאר באלופת אירופה שמצידה צפויה להציע לו חוזה לעונה או לשתיים נוספות. חוזהו הנוכחי של הקשר יסתיים ביוני 2020 ואם העסקה תצא לפועל, משמעות הדבר היא שהוא יישאר בבירת ספרד עד גיל 35 או 36.


לפי הדיווח, מודריץ' תכנן מספר חודשים לעזוב את ריאל מדריד והיה מתוסכל מכך שהמעבר לאינטר לא יצא לפועל בקיץ האחרון, אך בסופו של דבר הקרואטי שינה את דעתו בזכות הזכייה בכדור הזהב והעובדה שלמשפחתו טוב במדריד וכעת  הוא רוצה להמשיך לשחק במדים הלבנים עד הפרישה. בנוסף, הקשר צפוי לקבל שדרוג בשכרו שיעלה אותו לראש היררכיית השכר במועדון.



ריאל מדריד תשחק ביום רביעי נגד ברצלונה בגביע המלך (21:50, שידור ישיר בספורט4), ואתמול (ראשון) היא צמצמה את הפער בינה לבין ברצלונה בליגה לשמונה נקודות עם 0:3 על אלאבס, איתו השלימה חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות בעוד ברצלונה סיימה רק ב-2:2 נגד ולנסיה. ב"מארקה" נכתב על הניצחון: "ריאל מדריד מוכנה למשחק נגד ברצלונה. קארים בנזמה הציג שוב יכולת מצוינת, וגם ויניסיוס ג'וניור ואפילו מריאנו סוף סוף כבש שער בכורה בקבוצה. בנזמה באמת נמצא בכושר נפלא וכבש שישה שערים בארבעה משחקים. הבלאנקוס מגיעים כעת למשחק נגד בארסה בכושר הכי טוב שלהם העונה".


העיתון גם המליץ לסולארי לפתוח עם ויניסיוס בקאמפ נואו במשחק הראשון ולא לחשוש: "סולארי חיזק את מעמדו על הספסל עם כמה החלטות קשות, כמו ספסול מרסלו ואיסקו, ונתן הזדמנויות לשחקנים אחרים. חשוב שגם ויניסיוס וגם המגן סרחיו רגילון יתחילו את המשחק בהרכב. ויניסיוס היה מעורב בשער הראשון והשתעשע עם המגינים ממול". לעומת זאת, על בייל נאמר: "הוא התחיל את המשחק באגף שמאל ולא היה לו מזל, ובמחצית השנייה עבר לימין ושוב זה לא עבד לו".


"מארקה" הקדיש את השער שלו לויניסיוס תחת הכותרת: "ממשיך לגדול" וכתב: "BBV (בייל, בנזמה, ויניסיוס) מגיעים לקאמפ נואו". העיתון "אס" העניק לויניסיוס את הציון הגבוה ביותר, שלושה אסים. רוב השחקנים קיבלו ציון שני אסים, כולל בנזמה.


#LaPortada 'Sigue creciendo' pic.twitter.com/MKo4GKCt1Z

— MARCA (@marca) 3 בפברואר 2019


סנטיאגו סולארי אמר לאחר המשחק: "ריאל זו קבוצה שלא מוותרת אף פעם, רוצים להמשיך ולצמצם את הפערים בטבלה. אנחנו מוכנים ללוח הזמנים העמוס שמצפה לנו, יש לקבוצה מספיק ניסיון כדי לעמוד בזה. אנחנו רעבים להצליח וכך נהיה עד לסוף העונה. רוצים להמשיך באנרגיות האלו ולזכות בכל דבר אפשרי. הגענו למצב בו אנחנו מתמודדים בשלושה מפעלים כי אנחנו משחקים טוב".


האם ויניסיוס מוכן למשחק בברצלונה: "היה לו משחק גדול נגד אלאבס והוא קיבל מחיאות כפיים בסנטיאגו ברנבאו. אנחנו מאושרים שהוא הגיע בפרויקט של הצעירים. הוא מקבל הרבה תשומת לב מהוותיקים בקבוצה שאוהבים ותומכים בו".


החולשה של גארת' בייל: "לוקח לו זמן לחזור. לאט לאט הוא יילך וישתפר. החזרה של כל שחקני הסגל? זה לא כאב ראש, אלה חדשות טובות כשיש לך את כל הסגל כשיר".


ויניסיוס ג'וניור.
ויניסיוס ג'וניור. "אנחנו ברגע הכי טוב של העונה" (AFP)


ויניסיוס ג'וניור נשאל מה יקרה נגד ברצלונה וענה: "אני משחק עבור הקבוצה הכי טובה בעולם ואין לי ממה לפחד". הברזילאי, שהראה שהוא יכול לשחק בכל מקום בהתקפה, הוסיף: "אשחק היכן שהמאמן חושב שאני צריך לשחק. אני עושה את הכל כדי לעזור לקבוצה. לא אכפת לי לשחק בשמאל, ימין או במרכז. הקלאסיקו הולך להיות תסריט גדול. ננוח קצת ונתכונן למשחק נגד בארסה". על האהדה שקיבל ביציעים: "מאושר שהאוהדים אוהבים אותי. זה עוזר לי המון וזה מסייע לי להתקרב לרמה של היריבות. אנחנו ברגע הכי טוב של העונה. בנזמה, סרחיו ראמוס וקאסמירו משחקים נפלא".


טיבו קורטואה, ששיחק בעבר באתלטיקו מדריד וישחק נגדה בליגה אחרי משחק הגביע נגד בארסה, אמר לפי ציטוטים שהוא יזרוק חפצים על אוהדי אתלטיקו ב"וונדה מטרופוליטנו" אם הם יזרקו עליו, אבל הוא טען שהציטוטים לא היו נכונים כשהתראיין לעיתון הבלגי "האט ניוסלבד". לדבריו: "אתלטיקו מדריד היא מקום חשוב עבורי. הגעתי לשם בגיל 19 וגדלתי בקבוצה הזאת". על הניצחון על אלאבס והמשחק מול ברצלונה: "זה היה ניצחון חשוב על קבוצה שיודעת להגן. המשחק נגד אתלטיקו יהיה חשוב ואז יש לנו את אייאקס בשבוע הבא בליגת האלופות וזה תמיד משחק חשוב. כשאתה מנצח יש לך יותר ביטחון ואתה מגיע לאימונים עם חיוך". על ההצטיינות של ויניסיוס: "בגיל שלו הכרתי רק שחקן אחד עם יותר ביטחון וזה אדן הזאר. הוא חלוץ גדול שמשחק ברמה הכי גבוהה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי