צפו בתקציר: סיטי התקרבה לליברפול עם 1:3 על ארסנל

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

סרחיו אגוארו כיכב עם שלושער (1, 44, 61) והוריד את התותחנים למקום השישי. קוסיילני (11) השווה זמנית, החבורה של אמרי נראתה טוב במחצית הראשונה אבל נעלמה באמצע השנייה. האלופה תוכל לחזור לפסגה במחזור הבא

(גודל טקסט)

לקריסטל פאלאס ולניוקאסל היא מפסידה, אבל לקבוצות הגדולות אין סיכוי נגד אלופת אנגליה. מנצ'סטר סיטי ניצחה הערב (ראשון) 1:3 את ארסנל והתקרבה למרחק שתי נקודות מליברפול המוליכה, לפחות עד שזו תפגוש מחר את ווסטהאם.

וזה לא שארסנל ניסתה. ברוב חלקי המשחק היא אפילו היתה טובה יותר. אבל כשסרחיו אגוארו נכנס לקצב, אי אפשר לעצור אותו. החלוץ כבש את השלושער השני שלו העונה והשתווה להארי קיין במספר השערים, כשרק מוחמד סלאח ופייר אמריק אובמיאנג עוקפים אותם. ארסנל עצמה התדרדרה למקום השישי (אחרי הניצחון של יונייטד על לסטר מוקדם יותר היום), ומלבד העובדה שהיא לא ניצחה את סיטי מאז 2015 היא יכולה להיות מאוכזבת באופן כללי מהמשחק ומהתקופה האחרונה.

סיטי ידעה ששער מוקדם יכול לסגור עבורה את הסיפור כבר על ההתחלה, וזה מה שהיא עשתה. כבר בהתקפה הראשונה, פחות מדקה מפתיחת המשחק, לאפורט מסר כדור רוחב וסרחיו אגוארו צלל בתוך הרחבה כדי לנגוח פנימה. שלוש דקות חלפו והאלופה היתה אמורה להכפיל את היתרון, אבל השופט לא ראה את העבירה על אגוארו בתוך הרחבה של ארסנל. הלחץ של סיטי נמשך, עם פצצה של סטרלינג מרחוק שנעצרה אצל לנו, ושער של לאפורט שנפסל בשל הרמת דגל – אלא שהיה זה אגוארו שעמד מאחורי קו ההגנה ולא המגן.

אגוארו חוגג את השער המוקדם. ה-12 שלו העונה (AFP)
אגוארו חוגג את השער המוקדם. ה-12 שלו העונה (AFP)

ארסנל נרגעה קצת מהפתיחה המטורפת, ויצאה להתקפה משלה. בדקה ה-11 היא קיבלה קרן, ונאצ'ו מונריאל נגח את הכדור לא מספיק חזק כדי להבקיע אבל מספיק כדי שזה יגיע לקוסיילני, שעשה את העבודה והשווה. השער נתן תנופה לתותחנים, שהשתלטו על קצב המשחק והגיעו ליותר ויותר הזדמנויות ככל שהמשחק התקרב להפסקה, אבל שוב היה זה אגוארו שהוריד להם את המוראל, עם שער בדקה ה-44.

כשהיא יודעת שהיא שיחקה טוב יותר וראויה לשוויון, ארסנל פתחה את המחצית השנייה בסערה ושוב היתה קרובה להבקיע, אבל נתקלה שוב ושוב בחוסר מזל. בצד השני, סיטי הגיעה להזדמנות אחת או שתיים ובדקה ה-61 היה זה שוב אגוארו שגלש למקום הנכון כדי להכניס את הכדור שבקושי חצה את קו השער. שלושער שני העונה לכוכב נבחרת אורוגוואי, שמעלה את מאזנו ל-14 שערי פרמיירליג. אמרי הבין שהוא צריך לשנות משהו כדי להציל את המשחק והעלה להופעת בכורה את דניס סוארס, הרכש הטרי המושאל מברצלונה, אבל לארסנל נגמר האוויר מהנקודה הזו. הם הפסיקו לתקוף, והתרכזו בעיקר בלא להפוך את זה ליותר גרוע. זה לא עזר, וכשהשריקה נשמעה התוצאה היתה 1:3 לאלופה.

לנו. אם לא הוא, סיטי היתה מבקיעה שבעה שערים (Gettyimages)
לנו. אם לא הוא, סיטי היתה מבקיעה שבעה שערים (Gettyimages)

הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ניקולאס אוטמנדי, איימריק לאפורט, פרננדיניו, אילקאי גונדואן, קווין דה בריינה (ריאד מאחרז 88), ברנרדו סילבה, דויד סילבה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס 81).


ארסנל:
ברנד לנו, סטפן ליכטשטיינר, נאצ'ו מונריאל, שקודראן מוסטאפי (מברופאנוס קוסטנטינוס 79), לורן קוסיילני, סיאד קולאשינאץ (דניס אגוארו 67), מתיאו גנדוזי, לוקאס טוריירה, אלכס איוובי (ארון ראמזי 67), אלכסנדר לקאזט, פייר אמריק אובמיאנג.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי