קורצקי: "פ"ת החליפה מאמן ויש לזה את האפקט המוכר"

שחקני רעננה חוגגים
שחקני רעננה חוגגים | אריאל שלום

מאמן הפועל רעננה לקראת המשחק נגד הקבוצה של גיא לוזון: "הניצחון על הפועל באר שבע כבר מאחורינו, צריכים להיות מרוכזים". אור דסה עשוי להחליף את קייס גאנם ב-11. במועדון מעוניינים להתחזק בבלם זר

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תגיע מחר (שבת) לאצטדיון המושבה למפגש נגד מכבי פתח תקווה עם רצון לנצח העונה לראשונה במשחק חוץ. במועדון מהשרון רואים במפגש משחק מפתח, שניצחון בו יוריד מהשחקנים את נושא "מאבקי הירידה" ויוביל לחישוב מחדש של המסלול עם מבט לכיוון הפליאוף העליון.

המאמן מנחם קורצקי אמר: "הניצחון 1:3 על הפועל באר שבע כבר מאחורינו ואנחנו עם הפנים קדימה ורוצים להמשיך את היכולת הטובה של המשחקים האחרונים. מכבי פתח תקווה החליפה מאמן ויש לזה את האפקט המוכר. צריכים להיות מרוכזים ולהמשיך את לטפס במעלה הטבלה".

שחקן בקבוצה: "מכבי פתח תקווה בבית היא יריבה קשה לכל קבוצה, יש לנו את הביטחון ואנחנו נגיע כמו לכל משחק כדי לנצח". מהמשחק ייעדרו הקשר האחורי בן בנימין והחלוץ יואב תומר הפצועים. קורצקי עשוי לבצע שינוי בהרכב כשאור דסה עשוי להחליף את קייס גאנם. בתוך כך, בקבוצה מעוניינים לצרף עד סיום חלון ההעברות בלם זר.


שחקני הפועל רעננה חוגגים בניצחון על הפועל באר שבע (אריאל שלום)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, אביחי ידין, בן סביר, מירקו אורמוש, אור דסה (קייס גאנם), כארם ארשיד (מרטין זמאן), יוג'ין אנסה.
 

עוד באותו נושא: מנחם קורצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי