צפו בתקציר: רק 1:1 לליברפול נגד לסטר, אבל הפער על סיטי צמח ל-5

סאדיו מאנה עם ג'וני אוונס
סאדיו מאנה עם ג'וני אוונס | Gettyimages

המוליכה נפרדה בחלוקת נקודות נגד השועלים באנפליד והעלתה את הפער מסיטי לחמש נקודות, מאנה (3) ומגווייר (45) כבשו. בורנמות' השפילה את צ'לסי עם 0:4 מדהים. טוטנהאם ניצחה 1:2 את ווטפורד

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 של הפרמיירליג ננעל הערב כשבמוקד התבוסה 4:0 של צ'לסי על בורנמות' דין קורט שמיד אחריו ירדה למקום החמישי. ליברפול שאמנם הגדילה את הפער מסיטי לחמש נקודות, אבל היא יצאה מאוכזבת אחרי 1:1 ביתי נגד לסטר. טוטנהאם הפצועה הראתה המון אופי אחרי שחזרה מפיגור וניצחה 1:2 את ווטפורד בוומבלי. סאות'המפטון נפרדה בתיקו 1:1 עם קריסטל פאלאס.


ליברפול – לסטר 1:1
אין ספק שליברפול הייתה הקבוצה המאושרת של משחקי אמש. אחרי הפסדה של מנצ'סטר סיטי לניוקאסל מהתחתית בג'יימס פארק, מוליכת הטבלת קיוותה להשיג ניצחון ביתי על לסטר ולהגדיל את הפער לשבע נקודות, אך היא סיימה בתיקו 1:1 מאכזב שהגדיל את ההפרש מהתכולים בנקודה אחת בלבד.


המארחים פתחו את השחק בסערה ועלו ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית כאשר סאדיו מאנה חטף כדור ברחבת היריב והכניע בקלות את שמייכל במגרש המושלג. ליברפול קיוותה לחזור לחדר ההלבשה עם יתרון, אך לסטר השיגה את השוויון התקפה האחרונה של מחצית כאשר המגן בן צ'ילוול מסר בנגיחה להארי מגווייר שנותר לבד בחרבה וגלגל לפינתו השמאלית של אליסון. במחצית השנייה שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת ונפרדו בחלוקת נקודות.


הרכבים
ליברפול: אליסון, פאביניו, ג'ואל מאטיפ, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, ג'ורדן הנדרסון, נאבי קייטה, ג'ורג'יניו ווינאלדום, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו.


לסטר: קספר שמייכל, ריקרדו פריירה, ג'וני אוונס, דמאריי גריי, הארי מגווייר, בן צ'ילוול, ווילפרד נדידי, נמפאליס מנדי, מארק אולברייטון, ג'יימס מדיסון, ג'יימי ורדי.



רוברטו פירמינו עם ריקרדו פריירה (Gettyimages)


בורנמות' – צ'לסי 0:4 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
צ'לסי שאמנם הפסידה לארסנל במחזור הליגה האחרון, אבל ניצחה בתוך שלושה ימים את טוטנהאם בגביע הליגה ואת שפילד וונסדיי בגביע האנגלי קיוותה לרשום ניצחון שלישי בכל המסגרות, אבל בורנמות' רשמה את הערב את אחת התוצאות המפתיעות של העונה כשהביסה בביתה 0:4 את הבלוז שפתחה עם גונסאלו היגוואין, אך הארגנטינאי לא הושיע והוחלף במהלך המשחק. צ'לסי השוותה את הפסד הפרמיירליג הגדול בתולותיה יחד עם ה-5:1 לליברפול ב-1996.


אחרי מחצית נטולת שערים המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-47 כשדיוויד ברוס הצעיר העביר רוחב לשותפו להתקפה ג'ושוע קינג, והנורבגי הפציץ את החיבורים של קפה. אחרי מחצית נטולת שערים המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-47 כשדיוויד ברוקס הצעיר העביר רוחב לשותפו להתקפה ג'ושוע קינג, והנורבגי הפציץ את החיבורים של קפה. כעבור 16 דקות שני שחקני ההתקפה החליפו תפקידים – והפעם היה תפקידו של קינג לספק לוולשי מצב הבקעה כשמסר לו באלגנטיות בקצה הרחבה והשחקן בן ה-21 היטל בדויד לואיז והכניע את צ'לסי. בדקה ה-74 בורנמות' המשיכה להדהים את צ'לסי המפורקת וכבשה את השלישי בדקה ה-74 מרגליו של קינג שרשם את שערו השני במשחק. התקפה האחרונה של המשחק הבלם דניאלס התכבד בשער ראשון העונה אחרי כדור נייח של איבה.


הרכבים
בורנמות': ארתור בורוץ, נתניאל קליין, נייתן אקה, סטיב קוק, אדם סמית', ג'וניור סטניסלס, אנדרו שורמן, דן גוסלינג, דייוויד ברוקס, ג'ושוע קינג, ראיין פרייזר.


צ'לסי: קפה, ססאר אספיליקווטה, דויד לואיז, אנטוניו רודיגר, אמרסון, ז'ורז'יניו, מתאו קובאצ'יץ', אנגולו קאנטה, פדרו, אדן הזאר, גונסאלו היגוואין.



הדהים את צ'לסי עם שער ובישול. דיוויד ברוקס (Gettyimages)



מאוריציו סארי מאוכזב מקבוצתו (AFP)


טוטנהאם – ווטפורד 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
עם כל הכבוד ליורגן קלופ ופפ גווארדיולה שנמצאים בצמרת הליגה, מאוריסיו פוצ'טינו הוא המאמן המצליח כיום בליגה כאשר קבוצתו ממשיכה לצבור נקודות בליגה גם ללא שני כוכביה הפצועים דלה עלי הארי קיין, והערב הראתה גם המון אופי כאשר חזרה מפיגור והפכה את התוצאה בעשר הדקות האחרונות של המשחק.


המשחק נפתח בצורה שקולה כאשר המארחים שלטו יותר בכדור, אבל דווקא ווטפורד עלתה ליתרון בדקה ה-38 אחרי כדור קרן של חוזה הולבאס שהגיע לקרייג קאטקארט והבלם ניצל יציאה לא טובה של הוגו לוריס ונגח מקרוב. טוטנהאם מצאה את השוויון בדקה ה-80 משער של יונג מין סון אחרי בישול של יורנטה ובדקה ה-87 המהפך הושלם, כאשר המבשל הספרדי כבש שער דרמטי לזכות התרנגולים שצמצמו את הפער מסיטי במקום השני לשתי נקודות בלבד.


הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, סרג' אורייה, טובי אלדרווירלד, יאן ורטונגן, דני רוז, הארי ווינקס, דבינסון סאנצ'ס, יונג מין סון, כריסטיאן אריקסן, מוסא סיסוקו, פרננדו יורנטה.


ווטפורד: בן פוסטר, דריל יאנמאט, אדריאן מריאפה, קרייג קאצ'קארט, חוזה הולבאס, אטיין קאפו, טום קלברלי, רוברטו פריירה, וויל יוז, ג'רארד דאולופאו, טרוי דיני.



יונג מין סון עם טום קלברלי (Gettyimages)


תוצאה נוספת
סאות'המפטון – קריסטל פאלאס 1:1


לסאות'המפטון: ג'יימס וורד פראוס (77). לקריסטל פאלאס ווילפריד זהאה (41).


FULL TIME: #SaintsFC 1-1 #CPFC@Prowsey16's second-half strike earns Ralph Hasenhüttl's men a #PL point, as Zaha sees red late on. pic.twitter.com/n10LxUathU

— Southampton FC (@SouthamptonFC) January 30, 2019





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי