שערים מרהיבים ואדומים: ארסנל נותרה ב-9 שחקנים ונכנעה לוולבס

פפה בביצוע אדיר העלה את התותחנים ליתרון, אבל דויד לואיז הורחק בתוספת הזמן של החצי הראשון וסידר לנבס שוויון מפנדל, מוטיניו הפך מ-35 מטר ולנו הורחק לאחר מכן באדום ביזאר למדי. וגם: 1:2 לשפילד על ברומיץ'

(גודל טקסט)

פתיחה סוערת למחזור ה-22 בפרמיירליג. וולבס לא ניצחה שמונה מחזורים ברציפות, אבל הערב (שלישי) חזרה למסלול הניצחונות הודות ל-1:2 על ארסנל, במשחק שכלל שלושה שערים ומהם שניים שיתמודדו בוודאות על שערי העונה וגם שני כרטיסים אדומים, אחד די ביזארי לשוער ארסנל, ברנד לנו.

במקביל, קרב תחתית לוהט נערך בין שפילד יונייטד לווסט ברומיץ', אותו ניצחה המארחת – שעל אף שנקלעה לפיגור במחצית הראשונה, הצליחה להפוך במחצית השנייה, ניצחה גם היא בתוצאה 1:2 וכעת היא במרחק נקודה אחת בלבד מה"באגיז" שבמקום ה-19.

וולבס – ארסנל 1:2

הזאבים לא הצליחו לנצח בשמונת המחזורים האחרונים והידרדרו עד למרחק תשע נקודות מהקו האדום, אבל היום הם פגשו את ארסנל והשלימו מהפך נפלא, גם בסיוע הגנת התותחנים, כדי לחזור למסלול הניצחונות – ולסבך שוב את מיקל ארטטה שקבוצתו פעם נוספת ירדה לחלק התחתון של הטבלה.

מוטיניו. שער נפלא שהכריע | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

ארסנל קיבלה בחזרה את פייר אמריק אובמיאנג שנעדר בשבוע האחרון, אבל הקפטן רק עלה מהספסל ולא הצליח לסייע לקבוצתו להימנע מהפסד ראשון אחרי שבעה מחזורים רצופים – בעיקר בגלל טעויות בהגנה והעובדה שהקבוצה נותרה ב-20 הדקות האחרונות בתשעה שחקנים לבד.

ההתחלה של התותחנים הייתה מוצלחת ואחרי ששופטי המסך פסלו שער של בוקאיו סאקה בעקבות נבדל של אלכסנדר לקאזט, בדקה ה-32 הצליח ניקולא פפה לכבוש את אחד משערי העונה באנגליה כשסיים מבצע סולו מרהיב בצד שמאל עם כדור ברשת של רוי פטריסיו.

פפה. ביצוע פנומנלי שלא רואים כמותו | David Price/Arsenal FC via Getty Images

למזלם של המקומיים, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, רגע לפני הירידה למחצית, דויד לואיז, לא בפעם הראשונה או השנייה, ביצע עבירה מיותרת ברחבה שהובילה להרחקתו, ארסנל נותרה ב-10 שחקנים ורובן נבס ניצל את כדור העונשין כדי לקבוע 1:1 במחצית.

לואיז רואה את האדום עוד לפני המחצית | NICK POTTS/POOL/AFP via Getty Images

ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, נרשם שער מרהיב נוסף – הפעם לזכות המארחים: פדרו נטו מסר לז'ואאו מוטיניו, האחרון הניף את הרגל ומכ-25 מטר מצא את הפינה של לנו והשלים מהפך. ארסנל ניסתה להשוות וארטטה העלה מהספסל את אובמיאנג בדקה ה-61, אבל בדקה ה-72 גם השוער ברנד לנו הורחק באדום די ביזארי, לאחר שיצא מהרחבה ופשוט נגע בכדור בידו. הוא ראה את הכרטיס האדום ואפילו לא התווכח.

התוצאה נשמרה עד לסיום ובעקבותיה וולבס עם 26 נקודות לאחר 22 משחקים, ארסנל עם 31 בלבד.

לנדו. יצא בלי להתווכח וארסנל הרימה ידיים | Shaun Botterill/Getty Images

צפו: שפילד יונייטד – ווסט ברומיץ' 1:2

הקרב שפתח את התחתית מחדש או שמא זה שהכריע לפחות את זהותן של שתיים מהיורדות? שפילד יונייטד השיגה את ניצחונה השלישי העונה והותירה את ווסט ברומיץ' עם שני ניצחונות בלבד, משמע שהפער כעת בין האחרונה בטבלה ללפני אחרונה עומד על נקודה אחת בלבד – אבל זו תוצאה שמשמעותה שברייטון וקבוצות התחתית שמעל לקו האדום יכולות לנשום לרווחה.

מאט פיליפס העלה את ווסט ברומיץ' ליתרון חוץ בדקה ה-41 והחבורה של סם אלרדייס כבר ראתה את עצמה מצמקת את הפער מהקו האדום לכדי שש נקודות בלבד, מברייטון שבמקום ה-17 עם 21 נקודות במאזנה, אלא שכריס ווילדר הלך על כל הקופה ונהנה משערים של ג'יידן בוגל (56) ובילי שארפ (73) כדי להשלים מהפך קריטי עבור ה"בליידס".

בילי שארפ חוגג | Alex Livesey – Danehouse/Getty Images
עוד באותו נושא: ברנד לנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי