זהבי בירך את סבע, ש"טירפד" את הגעתו של האמשיק

דיא סבע
דיא סבע | אלבום פרטי

כוכב גוואנגז'ו ר.פ לחברו החדש לקבוצה: "אתה הולך לעבור חוויה מטורפת". בסין מדווחים שכוכב נאפולי היה מועמד אלא שהגעתו של הישראלי השלימה סופית את הסגל. וגם: שני השחקנים שעומדים לשלם את המחיר

(גודל טקסט)

ביממה האחרונה פורסם שגוואנגז'ו ר.פ, קבוצתו של ערן זהבי, מעוניינת לצרף את לא אחר מאשר מלך שערי נאפולי בכל הזמנים מארק האמשיק. הבוקר (שלישי) השמועות הופרכו כאשר דיא סבע חתם לשלוש שנים בקבוצה ובכך, על פי התקשורת בסין, סגל הקבוצה לעונה הקרובה שתצא לדרך בחודש מארס הושלם.

ערן זהבי איחל: "בהצלחה לדיא סבע בדרכו החדשה. מניסיוני האישי אני יודע שאתה הולך לעבור חוויה מטורפת ומאתגרת. לרונן קצב, שמלווה אותי כבר תקופה ארוכה, שוב הוכחת מקצוענות ומעשים – פחות דיבורים". סבע השיב: "האיש שעזר, תמך, המליץ ועשה הכל – תודה רבה אח יקר. מעריך מאוד".

למרות רכישתו של סבע, הבעיה העיקרית של המאמן דראגן סטויקוביץ' הייתה ונותרה בהגנה שהייתה חלשה מאוד בשנה שעברה והובילה את הקבוצה לסיים במקום ה-10. מי שאמור לשדרג את מרכז המגרש, שגם הוא חלק מהבעיה הגדולה שקיימת במשחק ההגנה, הוא מוסא דמבלה שהגיע מטוטנהאם.

בסין, כידוע, מותר שיהיו ארבעה שחקנים זרים בסגל ורק שלושה בו זמנית על המגרש, מה שאומר שערן זהבי, דיא סבע, מוסא דמבלה ודושקו טושיץ' ייאבקו על ה-11. מי שצפויים לשלם את המחיר ולעזוב את ר.פ הם ג'וניור אורסו ורנאטיניו. בנוסף לשני הזרים, גם גוי הונג ופאן יונלונג המקומיים הצטרפו.


דיא סבע במעמד החתימה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי