מארוטה: "יהיה קשה לעצור את המעבר של פרישיץ' לארסנל"

איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ' | AFP

המנהל המקצועי של אינטר התראיין לכלי התקשורת באיטליה בצל השמועות על המעבר של הקרואטי "קשה להשאיר שחקן שלא רוצה להיות פה", קראסקו המועמד המוביל להחליפו.

(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של אינטר, בפה מארוטה, הודה בפני כלי התקשורת באיטליה שיהיה קשה למנוע את עסקת איבן פרישיץ' לארסנל, לאחר שהשחקן ביקש לעזוב את הקבוצה. אונאי אמרי, המאמן הספרדי של התותחנים מגלה תקופה ארוכה עניין בקרואטי, שביקש באופן רשמי מקבוצתו להשלים את העסקה, אך עם זאת ובצל העובדה שחלון ההעברות מתקרב לסיומו, ארסנל ואינטר עדיין לא דנו בפרטים.

בשבוע שעבר מארוטה עצמו אמר שהעברת פרישיץ' תצא לפועל רק במידה וכל הצדדים יהיו מסופקים, אבל היום הקולות נשמעים קצת אחרת לאחר שפרישיץ' הביע חוסר שביעות רצון לגבי הישארות בקבוצתו עד לסיום העונה.

"קשה להשאיר שחקן שלא רוצה להישאר פה" אמר מארוטה ל'סקאי ספורטס איטליה', אחרי פגישה עם מנהלי המועדון אתמול בערב. "היו מעט מאוד שינויים בחלון ההעברות הנוכחי והרבה שחקנים לא מרוצים מכך. זאת האחריות שלנו להתמודד עם המצב הזה". ולמרות זאת,אמר מארוטה "אף הצעה קונקרטית לא הגיעה כך שעדיין לא סוכמו תנאי העסקה".


קראסקו יעזוב את הליגה הסינית? (צילום: האתר הרשמי



חלון ההעברות ייסגר ביום חמישי הקרוב ובאינטר ינסו להביא מחליף במהירות לפרישיץ', שנשאר מחוץ לסגל בהפסד 0:1 לטורינו ביום ראשון עקב בקשת ההעברה שלו. הקרואטי לא פתח בהרכב רק ב-3 משחקים העונה. 

מי שמשך את תשומת ליבם של הנראזורי הוא יאניק קראסקו, הבלגי המוכשר שעבר בעונה שעברה לכסף הגדול של הליגה הסינית ומשחק בדליאן ייפאנג. סוכנו אמר השבוע לאתר האוהדים של אינטר: "אינטר מועדון גדול ואנחנו מוחמאים מהעניין שלהם ביאניק.. אני לא יכול לאשר שהגיעה הצעה, אבל אני כן יכול לספר שהרבה מועדונים גדולים באירופה הביעו בו עניין"

סוכנו המשיך ואמר "יאניק ומשפחתו לא הסתגלו לאורח החיים והתרבות הסינית, הם לא מסתדרים עם השפה. יידענו את קבוצתו על כך כי יש לנו הרבה כבוד אליהם ולא רצינו ללכת מאחורי הגב שלהם. זה תלוי בקבוצה. הם עשו הרבה בשביל יאניק. ננתח את הסיטואציה, אבל הם יודעים את המצב. הרבה קבוצות מעוניינות בו והוא לא שמח בסין. נראה איך הדברים יתפתחו עד תום החלון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי