חלון ההעברות: סוארס האריך חוזה בברצלונה, יושאל לארסנל

דניס סוארס
דניס סוארס | צילום : GettyImages

אלופת צרפת החתימה לארבע שנים וחצי את הארגנטינאי מזניט. גווארדיולה הודה שקומפאני עשוי לעזוב אחרי עשור. וגם: ברצלונה רוצה להשאיר את אלבה ונאבקת עם ריאל מדריד על אולמו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייסגר ביום חמישי, והתקשורת העולמית עדיין רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* בלם לאציו מרטין קאסרס, עבר בהשאלה ליובנטוס עד תום העונה. הגברת הזקנה שילמה 600 אלף יורו עבור העסקה.


⚪⚫ OFFICIAL | Martin Caceres is back in Bianconero ➡️ https://t.co/r1PfnWC5sX#WelcomeBackMartinpic.twitter.com/LIu5RuznhG

— JuventusFC (@juventusfcen) January 29, 2019


* אחרי שכבר פיטרה העונה את חאבי קאייחה, ויאריאל נפרדה היום ממאמן נוסף, לואיס גרסיה, שמונה לתפקיד רק ב-10 בדצמבר.


 

Comunicado oficial: el #Villarreal CF destituye a Luis García Plaza. El técnico se despedirá ante los medios hoy a las 16.00h en la Ciudad Deportiva. pic.twitter.com/78GtSKOny3

— Villarreal CF (@VillarrealCF) January 29, 2019

* החלוץ הרומני של ספרטה פראג, ניקולאה סטנצ'יו בן ה-25 עבר לאל-אהלי ג'דה תמורת 10 מיליון יורו. בנוסף המועדון הסעודי רכש גם את אדרלן סנטוס מוולנסיה.


Nicolae Stanciu signed an initial contract with Al-Ahli. The Romanian International will complete his move from Sparta Prague, and sign a 3-and-a-half year contract, after having his medical in Jeddah during the upcoming two days.#Welcome_Stanciupic.twitter.com/8wmOOCKN1i

— Al-Ahli Saudi Club (@ALAHLI_FCEN) January 28, 2019


*הקשר הקרואטי של נאפולי מרקו רוג (23), עבר בהשאלה לסביליה עד תום העונה.

Marko Rog arrives on loan from @en_sscnapoli. Welcome, Marko!

Our new signing ➡️ https://t.co/y5LHyr4TuO#vamosmisevilla#RogAndRoll ❤️ pic.twitter.com/RMg2UuVhVx

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) January 29, 2019


* קייבו השאילה מסנט אטיין את הקשר הסנגלי אסאנה דיוסה עד סיום העונה. לנועלת הטבלה האיטלקית קיימת אופציה לרכישת השחקן בן ה-21 של נבחרת סנגל בקיץ. 


‼️✍️ Ufficiale: Assane #Dioussé è un nuovo giocatore dell'@ACChievoVerona!#BienvenueAssane

Il comunicato ufficiale https://t.co/K6AGAxkodZpic.twitter.com/3HtWfEpWIE

— A.C. ChievoVerona (@ACChievoVerona) January 29, 2019


* הבלם דני באת' שלא קיבל דקות משחק העונה בוולבס, חזר לצ'מפיונשיפ כאשר עבר לסטוק תמורת שלושה מליון ליש"ט.


Through the lens

A pictorial look at the career of our latest signing, @Danny_Batth.

Gallery ➡️ https://t.co/y16qGtVDOQ#SCFC ⚪️ pic.twitter.com/l2IXyPtooV

— Stoke City FC (@stokecity) January 29, 2019


* לאחר שלא הצליחה לצרף את פרנקי דה יונג ובעקבות העובדה שאדריאן ראביו לא ישחק עד תום חוזהו בקבוצה, פאריס סן ז'רמן הודיעה היום רשמית על צירופו של לאנדרו פארדס שחתם בקבוצה לארבע עונות וחצי עד יוני 2023.


⚠️✍️ Breaking News!

¡Hola @LParedss! Ángel a un message pour toi ce matin !

#ICICESTPARISpic.twitter.com/nL0SrdqTZZ

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) January 29, 2019


* מהדי בנעטיה עזב את יובנטוס וחתם באל-דוהייל הקטארית אחרי שנתיים וחצי בגברת הזקנה. הקטארים שילמו עליו 8 מיליון יורו וביובנטוס אישרו את ההחתמה אתמול בלילה. התשלום ייעשה בשני תשלומים עד אוקטובר 2019 ולאחר מכן עוד 2 מיליון יורו. המרוקאי הבינלאומי שגדל במחלקת הנוער של מארסיי יעזוב לראשונה את אירופה.

Grazie di tutto, @MedhiBenatia !https://t.co/6gbUwTqfOupic.twitter.com/DhKfJyQvJl

— JuventusFC (@juventusfc) 28 בינואר 2019



שמועות


*
ע"פ דיווח המונדו דפורטיבו, דניס סוארס חתם על חוזה חדש בברצלונה ויושאל לארסנל עד לסיום העונה. סוארס לא השתלב כל כך בתקופתו בברצלונה, אך בקאמפ נואו מאמינים בו לטווח הארוך ומצפים שיתקדם בצורה משמעותית בתקופתו בלונדון. 


Denis Suarez is set to sign a new deal with Barcelona and join Arsenal on loan until the end of the season, reports @mundodeportivopic.twitter.com/h7hzZqWcbS

— B/R Football (@brfootball) January 29, 2019



* נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו השתתף בטקס הפרסים של "מונדו דפורטיבו" בו קיבל ליאו מסי את תואר השחקן המצטיין של העונה ואמר כי הוא מקווה ומאמין שארנסטו ואלוורדה ימשיך עונה שלישית כמאמן הקבוצה והדגיש שהוא רוצה להאריך את חוזהו של ג'ורדי אלבה לחמש שנים נוספות.



* ליברפול, באיירן ודורטמונד מקוות להחתים את חלוץ לייפציג טימו ורנר בקיץ הקרוב. לפי ESPN לייפציג החליטה למכור את החלוץ אם הוא לא יאריך את חוזהו במועדון. ורנר אמר בעבר כי מעונין להישאר בגרמניה, אבל גם ליברפול מעוניינת בו.


* מנצ'סטר יונייטד הציעה לאשלי יאנג חוזה לעונה נוספת, אבל המגן בן ה-33 רוצה חוזה ארוך יותר. לפי "דיילי מייל" אינטר מעוניינת להחתים אותו בקיץ הקרוב.

* פפ גווארדיולה הודה במסיבת עיתונאים כי וינסנט קומפאני בלם מנצ'סטר סיטי עשוי לעזוב בקיץ הקרוב אחרי עשר שנים בתכלת, לאחר שחוזהו שלו בקבוצה יסתיים אחרי עשר שנים.


* לפי ESPN טוטנהאם רוצה את קשר ולנסיה קרלוס סולר ב-30 מיליון יורו. הכוונה להחתימו בקיץ הקרוב. "דיילי מייל" פרסם שהידיעות על כך לטוטנהאם אין כסף לרכש בינואר אינן נכונות ומאורסיו פוצ'טינו פשוט לא ביקש שחקנים בכירים ורצה לרכוש רק שחקנים עם עתיד כמו ג'ק קלארק מלידס. טוטנהאם עשויה לרכוש אותו ולשלוח אותו בהשאלה חזרה ללידס עד סיום העונה.




קומפאני. יעזוב אחרי עשור? (Gettyimages)


* אתלטיקו מדריד מעוניינת למכור את ג'וני המושאל לוולבס לזאבים באופן קבוע כדי להכניס לעצמה כסף אחרי החתמת אלברו מוראטה.


* "בדיילי מייל" פורסם שבורנמות' רוצה בהשאלה את דני דרינקווטר מצ'לסי אחרי ששיחק רק 23 משחקים בצ'לסי מאז עבר אליהם מלסטר בקיץ 2017. גם פנרבחצ'ה בתמונה.


* ג'אנלוקה די מארציו טוען שאינטר עוקבת אחרי ברונו אלבס בלמה של פארמה. גם דומאגוי וידה בלם נבחרת קרואטיה על הכוונת של הנראזורי.


* בספרד טוענים שברצלונה וריאל מדריד מנהלות מאבק על רכישתו של דני אולמו הקשר ההתקפי של דינמו זאגרב שגדל בברצלונה ועבר לזאגרב בעסקה של אלן חאלילוביץ'. הוא מעדיף לחזור לקבוצת האם שלו, אך ריאל מדריד מוכנה לשלם עבורו 26 מיליון יורו.
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי