חוצה את הכביש? שלומי אזולאי סיכם בהפועל חיפה

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | מאור אלקסלסי

תנאיו של הקשר, שאמור להחליף את פלקושצ'נקו, נסגרו וכעת מחזיקת הגביע מחכה לאישור הסופי ממכבי חיפה. רועי גורדנה כבר סיכם אבל לא זוכה לשחרור מקבוצתו הקרואטית. גבריאל תמאש ערך אימון מלא

(גודל טקסט)

המחליף של מקסים פלקושצ'נקו? שלומי אזולאי סיכם הערב (שלישי) את תנאיו בהפועל חיפה וכעת העסקת תלויה בהסכמתה של מכבי חיפה. ביממה האחרונה, כזכור, עלתה בצד האדום של הכרמל האופציה לצרף קשר הירוקים, שמבין שלאור החתמת הקשר הצ'ילאני מנואל איטורה סיכוייו לשחק נמוכים ועל כן יסכים לעזוב את הירוקים כבר בחלון הנוכחי. מחזיקת הגביע שיפרה משמעותית את הצעתה הכספית וגורם במועדון העריך: "סיכוי גבוה שעד סוף השבוע הוא או רועי גורדנה יצטרפו".


לקראת סגירת חלון ההעברות בשבוע הבא, בהפועל חיפה הגבירו כאמור את המאמצים לצרף קשר ישראלי על חשבונו של פלקושצ'נקו, כאשר שתי האופציות הבולטות הן שלומי אזולאי ורועי גורדנה. כפי שפרסמנו כבר בתחילת השבוע, כל הפרטים מול גורדנה סוכמו, אבל הקשר טרם קיבל את השחרור מקבוצתו סלאבן בלופו הקרואטית.


אם אחד מהם אכן יצטרף בהקדם הוא עשוי אף ליטול חלק במשחק נגד מכבי ת"א, אז המאמן שרון מימר ייאלץ להסתדר ללא הקשר נס זמיר שהורחק בשבת מול קריית שמונה. לעומת זאת, הבוקר קיבל מימר בחזרה את הבלם גבריאל תמאש שחזר לאימונים מלאים. כזכור, לאחרונה סובל הרומני מבקע ובחיפה מעוניינים לדחות את הניתוח לסיום העונה, אך בשבוע שעבר התקשה הבלם להתאמן באופן מלא. במקרה שתמאש יצטרך לעבור ניתוח מיידי למרות האמור לעיל, הפועל חיפה תנסה לצרף בלם ישראלי לסגל לצד ניסו קפילוטו וריקי מיטרבסקי.



קבוצתו לא מסכימה לשחררו. רועי גורדנה


במקביל, הפועל חיפה חזרה היום לאימוניה לאחר שני ימי חופש ותתחיל בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1) נגד מכבי תל אביב. בכרמל אומנם מביעים הערכה גדולה לצהובים, אך מאמינים כי בכושר בו הם נמצאים כעת, יכולה הקבוצה של שרון מימר להוציא נקודות מהאלופה המיועדת.


שחקן נוסף שייבדק היום הוא החלוץ עידן שמש, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, עלה כמחליף בשבת וכבש שער, אך עשר דקות מאוחר יותר נפצע והוחלף. בחיפה מעריכים כי מדובר במכה יבשה ושהשחקן יהיה כשיר למשחק בשבוע הבא.


מי שעזב רשמית את הקבוצה הוא החלוץ מאמון קשוע. כפי שפרסמנו לפני חודש ,כבר אז ביקש החלוץ לעזוב מיידית את הקבוצה בטענה כי לא זוכה לדקות משחק ואף הפסיק להגיע לאימונים, אבל הבעלים יואב כץ עוד ניסה לשכנעו להישאר עד תום העונה. עם זאת, בימים האחרונים נעשו עוד מספר שיחות בהן שוכנע כץ מנציגיו של השחקן לתת לו את טופס השחרור.



תנאיו בהפועל חיפה סוכמו. שלומי אזולאי (ערן לוף)

עוד באותו נושא: גבריאל תמאש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי