הפועל קטמון ניצחה 0:1 את נס ציונה, בישול נוסף לערן לוי

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

הקשר שהגיע בחלון ההעברות הנוכחי מבית"ר, בישל ליוגב לרמן (58) את שער הניצחון של הקטמונים נגד הקבוצה של עופר טסלפפה. נצרת עילית הביסה בבית 1:4 את הפועל ראשל"צ, הפועל ר"ג ועפולה נפרדו בתיקו 1:1

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד הפועל קטמון ניצחה בטדי 0:1 את סקציה נס ציונה, מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית דרסה באצטדיון גרין 1:4 את הפועל ראשון לציון, הפועל רמת גן והפועל עפולה נפרדו בתיקו 1:1.                                                                                                    


הפועל קטמון – סקציה נס ציונה 0:1

שתי הקבוצות שנאבקות בצמרת לא הצליחו למצוא את הרשת במחצית הראשונה. בדקה ה-58 ערן לוי הגביה כדור חופשי שמצא את הראש של יוגב לרמן שנגח מקרוב וקבע 0:1 למארחת. הקשר שהגיע מבית"ר ירושלים מבשל משחק שני ברציפות. הקבוצה של ליאור זדה סופרת ניצחון שני ברצף, והיא נדבקה לצמרת הגבוהה כשהיא עם 38 נקודות במקום השלישי, בדיוק כמו הפועל כפר סבא שבמקום השני. 


הפועל נצרת עילית – הפועל ראשון לציון 1:3

חוליו סזאר העלה את מוליכת הטבלה ליתרון כבר בדקה השביעית, אחרי 25 דקות של כדורגל היתרון של נצרת עילית הוכפל עם שער של גיא דיין, שכבש את השביעי שלו העונה. בדקה ה-38 דולב בלולו צימק את התוצאה עבור האורחים ל-1:2. סמוך לשריקה להפסקה יובל אבידור העלה את המארחת ל-1:3 תוצאת מחצית. הכושר האדיר של החלוץ שהגיע בחלון ההעברות הנוכחי נמשך, אבידור השלים צמד בדקה ה-57 והעלה את מאזנו העונה ל-10 שערים. נצרת עילית הגדילה את הפער בפסגת הליגה ל-3 נקודות. 


במשחק נוסף, הפועל רמת גן והפועל עפולה נפרדו בתיקו 1:1. אדריאן רוצ'ט העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-50, אבל כעבור חצי שעה נאור כהן איזן את התוצאה עבור האורדונים, במשחק הבכורה של בני בן זקן על הקווים כמאמן הפועל רמת גן.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי