דרמה בבית הדין. ב"ש הטיחה בריקן: "פרובוקטור, בגללך אוגו הורחק"

אבי ריקן | אריאל שלום

חשיפה: עוד לפני ההחלטה בעניין ז'וסואה, מתברר כי הרוחות סערו באולם. התובע לפורטוגלי: "למה שמת יד על הפה?", השחקן ענה: "אל תגיד לי איך לנגב את הזיעה שלי"

(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דן היום (רביעי) בפרשת היריקה של ז'וסואה לעבר אבי ריקן. עוד לפני שיוחלט האם להרשיע את השחקן, מתברר כי דרמה לא קטנה התחוללה בבית הדין.

אנשי הפועל באר שבע הטיחו דברים קשים בריקן. במהלך הדיון קראו אנשי מחזיקת הגביע לשחקן האלופה "פרובוקטור", לאחר שטען כי ז'וסואה ירק עליו. "זאת לא הפעם הראשונה שאתה עושה את זה, גם אוגו הורחק בגללך לארבעה משחקים לפני שנתיים", נאמר לקשר מכבי תל אביב. הדיין ביקש לעצור את חילופי הדברים, בעוד שבבאר שבע דאגו להזכיר לריקן את אותה תקרית עם הקשר הניגרי, במהלכה הורחק השחקן שדחף את ריקן בטענה שסינן לעברו מספר מילים בעת שזה התווכח עם השופט.

תקרית נוספת התרחשה בבית הדין, כאשר התובע עו"ד ניר רשף פנה לז'וסואה ושאל אותו: "מדוע הסתרת את הפה שלך עם היד?". ז'וסואה רתח והגיב: "בסך הכל ניגבתי את הזיעה שלי". רשף ענה: "אבל מנגבים את הזיעה מלמעלה". ז'וסואה הטיח בחזרה: "אל תגיד לי איך לנגב את הזיעה שלי".

כל האירועים האלה יגיעו לידי החלטה של הבורר נעם ליובין מחר. אם יחליט להרשיע את ז'וסואה, הוא יורחק למספר משחקים. אם יקבע שלא ירק על ריקן ולא ניתן להרשיע אותו, השחקן יהיה בסגל במשחק הקרוב.

ז'וסואה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי