דורטמונד שברה שיא מועדון, גררו: "חזרנו ליכולת הטובה"

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | AFP

מוליכת הליגה הגרמנית רשמה בניצחון 1:5 על האנובר את פתיחת העונה המוצלחת ביותר שלה מבחינת צבירת נקודות. המגן הפורטוגלי: "ניצחון חשוב מאוד ואנחנו רוצים להמשיך כך". קגאווה רוצה לעזוב לספרד

(גודל טקסט)

דורטמונד רשמה אתמול (שבת) ניצחון ענק על האנובר 1:5 ב"זיגנאל אידונה פארק" והגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות מבאיירן מינכן שתשחק היום מול שטוטגרט בבית (16:30, שידור ישיר בספורט4). מוליכת הליגה הגרמנית כבר השיגה 48 נקודות ב-19 מחזורים וזה שיא מועדון חדש. הקבוצה של לוסיאן פאברה הפסידה רק פעם אחת העונה וסיימה עוד שלושה משחקים בתיקו. היא כבשה העונה 50 שערים ורק בעונת 2015/16 (52 כיבושים) ובעונת 1963/64 (54 שערים) הקבוצה כבשה יותר ב-19 המשחקים הראשונים בליגה. 

מרקו רויס כבש שער ובישל, וכבר הבקיע 75 שערי בונדסליגה והוא אף פעם לא כבש 12 שערים בעונה אחרי 19 מחזורים, רפאל גררו כבש את שער הבכורה שלו העונה בבונדסליגה וג'יידון סאנצ'ו שלא הבקיע סיים עם צמד של בישולים. דורטמונד נראתה מצוין במשחק, ובסיום אמר המאמן לוסיאן פאברה: "המחצית הראשונה היתה קשה עבורנו. הובלנו רק 0:1 והם סגרו נגדנו היטב. במחצית אמרנו שאנחנו חייבים למצוא את השער השני כמה שיותר מהר". במחצית השנייה הצהובים שחורים כבשו שלושער בשבע דקות.

רפאל גררו אמר: "חזרנו ליכולת שהיינו בה לפני הפגרה. זה ניצחון חשוב מאוד ואנחנו רוצים להמשיך ביכולת הזאת". מאריו גצה הוסיף: "המטרה שלנו היא להיות כל הזמן על קצות האצבעות ובכושר הכי טוב, כי כל מעידה הכי קטנה תגרום לבאיירן להתקרב אלינו. השער שהבקעתי מצוין, כי כשאתה משחק בתפקיד יותר התקפי אתה רוצה גם לכבוש. להבקיע מול האוהדים שלנו בבית זה מעולה".


שחקני דורטמונד חוגגים. (AFP)

אקסל ויטסל שכבש משחק שני ברציפות אמר: "זה היה מרגש עבורי להבקיע מול האוהדים שלנו. הרגשתי צמרמורת בכל הגוף כי מדובר בקהל נפלא. אני לא חלוץ ולא יוצא לי לכבוש כל פעם. לכן כל שער שאני כובש מיוחד".

בתוך כך, שינג'י קגאווה בעבר מכוכביה הגדולים של דורטמונד, רוצה לעזוב אחרי ששיחק רק פעמיים במדי הקבוצה העונה. הקשר היפני רוצה לעבור לספרד, ודורטמונד תדרוש בעבורו עד שני מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי