חלון ההעברות: לאונרדו ז'ארדים חזר למונאקו

לאונרדו ז'רדים
לאונרדו ז'רדים | AFP

הקבוצה מהנסיכות שפיטרה את הנרי, החזירה את מאמנה מפתיחת העונה. המו"מ עם ראביו הוקפא, תג מחיר גבוה הושם על דניס סוארס. וגם: רכש לברייטון, סיטי שמה עין על מתיאס דה ליכט ואחיו של פוגבה רמז על עתידו ש

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי בשיאו ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* מסתבר שהחזרת מאמן זה לא דבר שקורה רק בכדורגל הישראלי. מונאקו שפיטרה את לאונרדו ז'ארדים רק בחודש אוקטובר ומינתה את הנרי, הודתה בטעות כאשר החזירה את המאמן הפורטוגלי שינסה לעזור לסגנית אלפות צרפת לשרוד בליגה הבכירה.


https://t.co/kuNtsezQye

— AS Monaco (@AS_Monaco) January 25, 2019


* החלוץ הארגנטיני בעל שם המשפחה הסקוטי אלכסיס מקאליסטר בן ה-20 חתם לארבע וחצי שנים בברייטון והושאל חזרה עד סיום העונה לארגנטינוס ג'וניורס. הוא עלה 7 מיליון ליש"ט.


✍️ Mac Allister has signed four-and-a-half year deal with the Seagulls!

➡️ The 20-year-old will be loaned back to @AAAJoficial for the remainder of the season.#BHAFC ⚪️

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) 24 בינואר 2019

* סבסטיאן דה מאיו בלם צרפתי מבולוניה חתם רשמית באודינזה עם השאלה עד סוף העונה ואופציה לרכישה. 

Sebastien #DeMaio è bianconero ⚪⚫
✍ Leggi il comunicato ufficiale
https://t.co/11CT8rtEm7pic.twitter.com/NRZXdJJKKK

— Udinese Calcio (@Udinese_1896) 25 בינואר 2019


שמועות
* פלורנטין פוגבה, טוען שיש רק שתי קבוצות שיגרמו לאחיו פול לעזוב את מנצ'סטר יונייטד: ריאל מדריד או ברצלונה. בראיון לכלי התקשורת בצרפת אמר היום: "אם אחי יעזוב את מנצ'סטר יונייטד, אין שום סיכוי שהוא יעבור לסיטי. הוא יעזוב רק לספרד, ורק לריאל מדריד או ברצלונה"


מונאקו סגרה עם חלוץ חדש. קרלוס ויניסיוס ברזילאי בן 23 ששיחק כמושאל מנאפולי בריו אבה הפורטוגלית. הוא כבש 8 שערים ב-14 משחקי ליגה ויעלה למונאקו 10 מיליון יורו. 


אנטוניו סאנבריה חלוצה הפארגוואי של בטיס סיכם בגנואה אליה יושאל עד קיץ 2020 לפי "מונדו דפורטיבו". הוא שיחק בעונת 2014/15 ברומא. 



מרטין קאסרס הבלם האורוגוואי של לאציו מתקרב לחזור ליובנטוס בה שיחק בעבר חמש עונות. לפי "גאזטה דלו ספורט" הוא מועמד עיקרי להחליף את מהדי בנעטיה שאמור לעזוב. הוא צפוי להגיע תוך שעות לבדיקות רפואיות בטורינו. יובה תפצה את לאציו. 


המגן השמאלי הקולומביאני של טולוקה המקסיקנית כריסטיאן בורחה יעבור בדיקות רפואיות בספורטינג ליסבון אחרי שסיכם ל-4.5 שנים בקבוצה לפי דיווח של "רקורד". 






פול פוגבה. יעזוב רק לריאל מדריד או ברצלונה (צילום: GETTYIMAGES)


* ברצלונה עדיין שוקלת שתי החתמות מפתיעות: שמו של ניקולאס אוטמנדי הועלה כמועמד לבארסה על רקע הטענות של פפ גווארדיולה שהבלם לא מאושר במנצ'סטר סיטי. בארסה עדיין רוצה לחזק את ההגנה שלה לחצי השני של העונה. עוד אפשרות שהקבוצה שוקלת היא לחתים את חואן מאטה, שמסיים את החוזה שלו במנצ'סטר יונייטד ויהיה חופשי בסוף העונה.


* ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שהמו"מ עם אדריאן ראביו הוקפא אחרי רכישת פראנקי דה יונג. בברצלונה רצו לחכות לקיץ להחתים אותו בחינם, אבל הבאת דה יונג עשויה לבטל את החתמת הקשר. בנוסף, הוא החליט לא לעבור בינואר על מנת לא למתוח את החבל יותר מדי עם פאריס סן ז'רמן. הקבוצה אילצה אותו להתאמן עם פ.ס.ז' ב' והוא התלונן להתאחדות הצרפתית על כך. עם כל זה, תומאס טוכל היה מעונין שיחזור לשחק עד סוף העונה.


ראביו. נשלח להתאמן עם קבוצת המילואים (Gettyimages)
ראביו. נשלח להתאמן עם קבוצת המילואים (Gettyimages)


* עוד דיווח ב"מונדו דפורטיבו": ברצלונה הסכימה למכור את דניס סוארס לארסנל רק תמורת 20 מיליון יורו, וכן עם סעיף שיאפשר לה להחזיר אותו אליה. בתותחנים סירבו.


* מנצ'סטר סיטי מאוכזבת שלא הצליחה להחתים את פראנקי דה יונג, ורוצה את חברו באייאקס מתיאס דה ליכט ששוויו 50 מיליון ליש"ט וצפוי להגיע אם אוטמנדי יעזוב.


* אינטר סיכמה עם סאות'המפטון על החתמת המגן סדריק סוארס, שאמור להגיע היום לבדיקות רפואיות וחתימה על חוזה. הוא יושאל עבור חצי מיליון יורו עם אופציה לרכוש אותו בקיץ ב-11 מיליון יורו.


אוטמדני. בקרוב בברצלונה? (Gettyimages)
אוטמדני. בקרוב בברצלונה? (Gettyimages)


* מנג'ר אברטון מרקו סילבה אמר שאין ליאניק בולאסי עתיד אצל הטופיס והקבוצה, ששילמה עליו 25 מיליון ליש"ט והשאילה אותו לאסטון וילה, רוצה למכור אותו. קריסטל פאלאס בה שיחק קודם לכן מעוניינת להחזיר אותו הביתה. אפשרות אחרת היא שהשחקן שחזר מהשאלה יושאל שוב לקבוצה אחרת.


* "סקאי ספורט" האיטלקי מדווח שבלם אתלטיקו מדריד דייגו גודין, המסיים חוזה בקבוצה בקיץ הקרוב, כבר חתם על חוזה לקראת הקיץ באינטר שם ישחק בשנתיים הבאות.


* לייפציג מנסה להשאיר את החלוץ טימו ורנר בקבוצה, ותציע לו חוזה חדש כך על פי פרסום ב"בילד". הוא מסיים את החוזה בקיץ 2020, ולפי ה"בילד" אם יסכים להאריך אותו, מה שיאפשר ללייפציג לבקש עליו סכום ההעברה גדול יותר, הוא יוכל לעבור לפי אופציה בחוזה ל-10 קבוצות אחרות: ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, ליברפול, יובנטוס, פאריס סן ז'רמן ואפילו באיירן מינכן. כמו כן, יהיה לו סעיף שחרור של 70 מיליון יורו.


טימו ורנר. לייפציג מוכנה למכור אותו רק לקבוצת צמרת באירופה (Gettyimages)
טימו ורנר. לייפציג מוכנה למכור אותו רק לקבוצת צמרת באירופה (Gettyimages)


* מונאקו הצטרפה לרשימת הקבוצות שרוצות בהשאלה את ג'לסון מרטינז, הקשר הפורטוגלי שלא השתלב באתלטיקו מדריד. זו רוצה להוריד אותו מנטל עוגת השכר שלה כדי לפנות מקום לאלברו מוראטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי