זהבי: "המגעים עם אייאקס לא עניינו אותי, אני מאושר בפ.ס.וו"

לפני טוונטה (שבת החל מ-17:25, ספורט4), הכוכב התראיין למגזין האוהדים של הקבוצה: "הם רצו אותי, אבל לא היה שום דבר קונקרטי. קיבלתי את ההחלטה הנכונה". וגם: השמועות על פנרב'חצה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואב לפיינורד ובידיעה שכל מעידה נוספת עלולה לחסל את הסיכויים להדביק את אייאקס המוליכה, פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי יקוו להתאושש מחר (שבת החל מ-17:25, ישיר בספורט4) במשחק ביתי מול טוונטה במסגרת המחזור ה-21 של הליגה ההולנדית.

טווטנטה אמנם ניצבת במקום השביעי בטבלה, איך היא לא ניצחה כבר חמישה משחקי ליגה ברציפות ועל הנייר בהחלט מדובר במשחק שפ.ס.וו צריכה לנצח. לקראת ההתמודדות, זהבי התראיין למגזין האוהדים של הקבוצה וסיפר בין השאר על ההתעניינות מצד אייאקס בקיץ.

"אייאקס התעניינה בי במהלך הקיץ והתנהלו מגעים", סיפר זהבי והסביר: "זה פחות עניין אותי. הקבוצה שבאמת רצתה אותי הייתה פנרבחצ'ה והסיפור איתם היה די מוזר, כי בטורקיה כתבו שכבר סגרתי. אני יכול להגיד שגם עם אייאקס וגם עם פנר לא היה שום דבר קונקרטי".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

על המעבר לפ.ס.וו אמר זהבי: "אני מאושר שאני פה ומקווה לזכות עם המועדון בתארים. ניהלתי עם פ.ס.וו מגעים בעבר, אבל זה לא הבשיל. אני שמח שבקיץ האחרון העסקה צלחה ואני בטוח שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. היו רגעים קשים בתחילת הדרך, אבל זה יכול לקרות בכל מקום".

מבחינה מקצועית, מריו גצה וקודי גאקפו הפצועים ימשיכו להיעדר. בהולנד דיברו על חזרה של השניים במהלך חודש ינואר, אך מסתבר שמצבם חמור משחשבו ובמועדון לא רוצים לסכן אותם. לפי הדיווחים, מסתמן שהם לא יעמדו לרשותו שלרוג'ר שמידט גם בגביע מול אייאקס ביום רביעי (ישיר בספורט1).

עוד באותו נושא: ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי