גיא לוזון החל לעבוד: צפו בתמונות מאימון הבכורה במכבי פ"ת

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

המאמן חזר לקבוצה אחרי 11 שנים וכבר ערך שינויים: תזונאי קבוע צורף, השחקנים עברו מבדקים. "צריכים להביא נקודות מסכנין בכל דרך שהיא, לא משנה איזו", אמר. הרכש פרנק במבוק הצטרף. שבתאי מחזיק בהצעות מהלאומית

(גודל טקסט)
גיא לוזון העביר הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה שלו במכבי פתח תקווה אחרי 11 שנה, לאחר שהגיע במטרה לייצב את מצב הקבוצה שנקלעה לתקופה נוראית.


לוזון לא ידבר הבוקר עם התקשורת ויעשה זאת בחמישי הקרוב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביום ראשון נגד בני סכנין, אך בינתיים המאמן החדש כבר החל בסדרה של צעדים, כשהראשון הוא צירוף תזונאי קבוע לקבוצה, ובנוסף השחקנים עברו מספר מבדקים. יחד עם לוזון, עורך אימון בכורה הקשר הצרפתי-קמרוני החדש פרנק במבוק, שחתם אתמול בקבוצה והבוקר הצטרף לחבריו.


במקביל, למרות העובדה שהקשר יובל שבתאי נכלל בסגל למשחק מול הפועל באר שבע, לראשונה מאז חודש אפריל, לספורט1 נודע שהקשר מחזיק בשתי הצעות מהליגה הלאומית: הראשונה מהפועל עכו והשנייה גבוהה יותר, מהפועל כפר סבא, כשהקשר עדכן את ראשי פ"ת כי הוא שוקל את ההצעות ואם לעבור.


עוד לפני האימון, אסף לוזון את חניכיו לאסיפה קצרה ואמר להם: "מה שהיה נגמר. מבחינתי אנחנו פותחים דף חדש. אנחנו במצב חירום וצריכים לנסוע לסכנין להביא נקודות בכל דרך שהיא, לא משנה איזו. אני מרגיש שאני מדבר הרבה ואנחנו צריכים לעבוד ולא לדבר הרבה. תאמינו בעצמכם".


גם את הקשר החדש פרנק במבוק, לוזון הספיק להכיר. כשראה המאמן שהקמרוני צרפתי משחק בצורה עדינה באימון הבכורה שלו, אמר לו: "תתחיל להרוג פה אנשים". בנוסף, מעבר לבדיקות אחוזי השומן והשתן שערכו השחקנים לפני האימון, לוזון הורה לשחקנים שלא לערוך אימונים אישיים מחוץ למסגרות המועדון.


בעניין אחר, עוזר המאמן תמיר לוזון, יעמוד לדין מחר בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהורחק בעקבות דין ודברים עם השופט לירן ליאני ביום שבת במשחק מול הפועל באר שבע.
 


(תמונות: אודי ציטיאט)
(אודי ציטיאט)
















מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי