פוצ'טינו: "אני כל כך נרגש מהסיום של המשחק"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | AFP

המאמן התרגש לאחר ה-1:2 של טוטנהאם על פולהאם בקרייבן קוטג': "סיומת מדהימה שמראה שאתה תמיד צריך להאמין בקבוצה שלך". הארי ווינקס שכבש בדקה ה-93: "זה לא קורה לי הרבה". התרנגולים חוששים מריבוי הפציעות

(גודל טקסט)
המשחק אתמול (ראשון) בין פולהאם לטוטנהאם הסתיים בצורה דרמטית כשהארי ווינקס כבש עשר שניות לסיום עבור התרנגולים שעשו מהפך וניצחו בחוץ את הקוטג'רס 1:2. הניצחון הרחיק מעט את טוטנהאם מארסנל ויונייטד שנמצאות במקום החמישי והשישי עם הפרש של שבע נקודות, אבל החשש הגדול בטוטנהאם הוא שהקבוצה מסתבכת עם בעיה קשה של פציעות.


הארי קיין שנפגע בקרסול בהפסד למנצ'סטר יונייטד ייעדר עוד עשרה משחקים, מוסא סיסוקו נעדר בגלל פציעה, יונג מין סון נמצא בגביע אסיה, ואתמול גם דלה עלי נפצע בשריר הירך ולא ברור מתי יחזור לכשירות. ביום חמישי טוטנהאם תשחק בסטמפורד ברידג' בגומלין של חצי גמר גביע הליגה נגד צ'לסי בהרכב סופר חסר עם ניצחון 0:1 מהמשחק הראשון (21:45, שידור ישיר בספורט1).


לכולם ברור שהמעמסה של המונדיאל על טוטנהאם, והעובדה שלא רכשו אף שחקן בקיץ וגם בחלון ההעברות הנוכחי, גרמה לעומס עצום על שחקני הקבוצה. רק שחקן אחד מתוך תשעה ששיחקו בחצאי גמר הגביע העולמי מהתרנגולים לא נפצע וזה טובי אלדרווירלד שלא שיחק הרבה בעונה שעברה. בנוסף, 16 משחקניו של פוצ'טינו היו פצועים העונה. הרשימה של השחקנים הבאים מראה כמה משחקים החמיץ כל שחקן ששיחק במונדיאל: מוסא דמבלה שעזב לגוואנגז'ו ר.פ החמיץ 12 משחקים, הארי קיין צפוי להחמיץ 11, יאן ורטונכן (10), סרג' אורייר (8), אריק דייר (6), דווינסון סאנצ'ס (6), הוגו לוריס (4), דני רוז (4), מוסא סיסוקו (4), קיראן טריפייר (4), כריסטיאן אריקסן (2).


למרות זאת, בטוטנהאם חוללו סוג של נס אתמול כש-10 שניות לסיום עמוק בתוך תוספת הזמן, ג'ורג'-קווין אנקודו שנכנס כמחליף אחרי ששיחק העונה רק 28 דקות בגביע הליגה מסר כדור רוחב והארי ווינקס כבש שער ניצחון דרמטי ויקר במיוחד. אנקודו הצרפתי שהיה מתוסכל כאשר שנה שעברה הושאל לברנלי צייץ באושר: "הלו, זוכרים אותי?". הבלם יאן ורטונגן אמר ל"סקיי ספורט": "אנחנו סובלים מפציעות ועוד כל מיני בעיות, אבל יש לנו סגל גדול והגיע הזמן לתת הזדמנות לשחקנים אחרים כמו אנקודו. אני מתערב שכולם מאושרים עבורו כי הוא בחור נפלא. הוא עובד קשה מאוד ונתנו לו צ'אנס גדול והוא לקח אותו בשתי ידיים".


Helloooo u remember me ? #COYS

— GK NKoudou (@gknkoudou) 20 בינואר 2019


המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר בסיום כי הוא מודאג בגלל פציעתו של דלה עלי: "כולנו ראינו שהוא סבל מפציעה בשריר הירך ועכשיו נצטרך לבדוק את הפציעה בימים הקרובים. אני מקווה שזה לא משהו רציני. אני כל כך נרגש מהסיום של המשחק. הסיום היה מדהים והראה שאתה צריך תמיד להאמין בקבוצה שלך. זה לא היה אולי משחק גדול שלנו מול קבוצה שהייתה חייבת לנצח, אבל הפכנו את הדברים השליליים לחיוביים. זה היה רגע גדול עבור אנקודו במשחק הליגה הראשון שלו העונה".


פוצ'טינו גם עודד את פרננדו יורנטה שסבל ממשחק חלש ונראה מדוכא מהשער העצמי שלו: "אני חושב שיורנטה שיחק טוב מאוד. הוא עזר לקבוצה במשך 93 דקות. היו לו הזדמנויות לכבוש וזה הכי חשוב, אבל הוא היה עייף בסיום. אני מאוד מרוצה ממנו". הארי ווינקס שכבש את שער הניצחון אמר: "זה לא קורה לי הרבה, אבל אלה היו השניות האחרונות של המשחק אז אמרתי לעצמי שאני צריך לעלות למעלה".


️ "It doesn't happen to me often so when it does happen, it's just so special!"#COYSpic.twitter.com/jbLHHbgSkn

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) 20 בינואר 2019


מי שיוכל לחזור למשחק נגד צ'לסי הוא הברזילאי לוקאס מורה שאף הוא היה פצוע. המאמן הארגנטינאי התייחס למשחק: "ננסה לעבור את צ'לסי ולעלות לגמר. לא נוותר. מורה יהיה בסדר. הוא התאמן כרגיל ואני מקווה שישחק".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי