דראפיץ': "שחקנים שנפלטים מהגדולות רוצים להגיע למכבי נתניה"

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

המאמן בתוכנית הספורט של 103FM: "עד לפני שנתיים וחצי זה לא היה כך - אנחנו עוזרים לשחקנים להשתקם". רכש: "חן עזרא ברשימה, צריכים שחקן שיודע להבקיע". עלי מוחמד: "ידענו שהוא שחקן מהרגע הראשון"

(גודל טקסט)

סלובודאן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה, דיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיכויים של קבוצתו להשתלב בפלייאוף העליון, צירוף חן עזרא ועתידו של עלי מוחמד.

על בצ'יראי: "פאטוש חלוץ טוב ומגוון, אני מאוד מרוצה ממנו". על עלי מוחמד: "ידענו מתחילת הדרך שמדובר בשחקן. גם לפני שנה וחצי הקבוצות הגדולות רצו אותו ולא הסכמנו למכור. הארכנו לו את החוזה, אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".

פלייאוף עליון: "יש זמן עד שהסיבוב השני יסתיים. אנחנו רוצים לשחק כדורגל, להשתפר ולהתחזק בחלק הקדמי. התייצבנו למרות שעזבו אותנו שחקנים בקיץ ואנחנו מרגישים טוב".


"מהרגע הראשון ידענו שהוא שחקן" (עדי אבישי)

חיזוק: "אני מרוצה מהסגל שיש לנו. יש הרבה שחקנים צעירים כמו קניקובסקי, ברשצקי ומלדה ואנחנו בונים אותם. יש לנו קצת בעיה שרק בצ'יראי ומלמד נותנים גולים, אנחנו צריכים למצוא עוד שחקן או שניים שיודעים להבקיע".

חן עזרא: "הוא ברשימה ויש עוד שישה או שבעה שחקנים שהסוכנים שלהם מתקשרים. אני נותן שם וזז הצידה, העבודה נעשית על ידי מי שצריך לעשות אותה – אני לא נכנס לכיס של אף אחד. אני מסביר מדוע אני צריך את השחקן. אני מרוצה שכל השחקנים שבאים מהגדולות ויושבים על הספסל רוצים להגיע לנתניה, זה לא היה ככה עד לפני שנתיים וחצי. יש שחקנים שלא רוצים לוותר על הכסף ויש אחרים שרוצים לקבל את ההזדמנות. מכבי נתניה עוזרת לשחקנים להרים את הקריירה".

הגרלת רבע גמר הגביע נגד מכבי פתח תקווה: "אני לא יודע מי תעלה. חוץ ממכבי תל אביב, כל הגרלה היא קשה אבל אפשרית. אנחנו רוצים להתקדם גם בגביע".


סלובודאן דראפיץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי