מסוט אוזיל עשוי לחזור להרכב של אמרי דווקא נגד צ'לסי

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

על רקע השמועות כי המאמן לא רוצה אותו בארסנל, הגרמני צפוי להיות בהרכב במשחק המרכזי השבת (19:30, ספורט1). ליברפול תעשה מחווה לאוהד בן 104 נגד קריסטל פאלאס ויונייטד תנסה להמשיך ברצף נגד ברייטון

(גודל טקסט)

ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וארסנל יהיו מעורבות במשחקי מחר (שבת) בפרמיירליג, כשהמפגש בין שתי האחרונות יהווה את המשחק המרכזי של המחזור.

ליברפול – קריסטל פאלאס (17:00, שידור ישיר בספורט1)
ג'ואל מאטיפ עשוי לפתוח בהרכב ליברפול, שרוצה לשפר את יכולתה אחרי הניצחון הדחוק והלא משכנע 0:1 על ברייטון במשחק הליגה האחרון. מאטיפ ישפר מעט את הבעיות בהגנה כאשר ג'ו גומס, דיאן לוברן וטרנט אלכנסדר-ארנולד כולם פצועים. שוער פאלאס ג'וליאן ספרוני בן ה-39 עשוי לשחק לראשונה מאז דצמבר 2017, מכיוון שויסנטה גואיטה ו-ווין האנסי פצועים. כריסטיאן בנטקה, שרשם את משחקו הראשון כמחליף בהפסד 1:2 לווטפורד, עשוי שוב להיות מחליף אחרי שחזר מפציעה שהשביתה אותו מאז אוגוסט. במשחק יירשם רגע מרגש כשברנדן שרידן, אוהד בן 104 של ליברפול שמזוהה עם הקבוצה במשך 96 שנה, יגיע למשחק לאחר שהוזמן אישית על ידי יורגן קלופ.

פאלאס טובה יותר השנה בחוץ מאשר במגרשה, כשכזכור היא ניצחה 2:3 את סיטי באיתיחאד באחת ההפתעות הגדולות של העונה, כך שליברפול תצטרך להיזהר. ליברפול ניצחה חמישה מששת המשחקים ביניהם, ואם תנצח שוב זה יהיה הרביעי ברציפות על פאלאס בליגה, לראשונה בפרמיירליג. פאלאס היא סוג של סוס שחור באנפילד, שם ניצחה שלושה משחקי ליגה עד שהפסידה באוגוסט 2017. ניצחון של ליברפול יהיה שביעי ברציפות בבית, לראשונה מאז 2014. היא לא הפסידה בבית כבר 31 משחקים, ושמרה על 12 רשתות נקיות מ-16 משחקי הבית האחרונים. מוחמד סלאח זקוק לשני שערים כדי להיות המצרי הראשון שכובש 50 שערים בפרמיירליג. אם פאלאס תנצח, היא תשווה שיא מועדון של שלושה נצחונות חוץ רצופים בפרמיירליג.

ג'ואל מאטיפ. יחזק את ההגנה הרעועה של קלופ (Gettyimages)
ג'ואל מאטיפ. יחזק את ההגנה הרעועה של קלופ (Gettyimages)

מנצ'סטר יונייטד – ברייטון (17:00, שידור ישיר בספורט2)
השדים האדומים מחפשים ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות ושישי בליגה תחת אולה גונאר סולשיאר. אלכסיס סאנצ'ס שהיה פצוע עשוי לחזור לשחק ואריק באיי חוזר אחרי השעייה, אבל מרואן פלאיני שגם כך בקושי שיחק יהיה בחוץ בשל פציעה שתשאיר אותו על הספסל לחודש. יונייטד רשמה ניצחון ענק 0:1 על טוטנהאם בוומבלי, שהוכיח כי הקבוצה יכולה להתמודד בצמרת, והיא רוצה לעשות הכל כדי לסיים בין ארבע הראשונות. ברייטון היא קבוצה בייתית וחלשה בחוץ, רק שמונה נקודות מה-26 שלה היא ליקטה בחוץ.

סולשיאר עשוי להשוות את הפתיחה הכי טובה של מנג'ר בפרמיירליג, אם ישיג ניצחון שישי ברציפות בליגה. קרלו אנצ'לוטי עשה זאת ב-2009 עם צ'לסי ופפ גווארדיולה עם סיטי ב-2016. הנורבגי אמר לקראת המשחק: "היו לנו שישה ניצחונות, אבל המשחק הבא הוא החשוב ואנחנו רוצים ניצחון שביעי. במנצ'סטר יונייטד אתה מגיע לכל משחק במחשבה שאתה הולך לנצח, גם כשחקן וגם כמנג'ר. זה האופי של המועדון. אנחנו נמצאים ברצף טוב אבל המשחק הקרוב הוא תמיד הכי חשוב. לא אהבתי שאמרו שטוטנהאם זה המבחן שלנו, כל משחק זה מבחן".

מנג'ר ברייטון כריס יוטון אמר: "אם אתה מחליף מנג'ר כמו ז'וזה מוריניו ואתה מנצח שישה משחקים זה השיא. אף אחד לא יכול לבקש ממך יותר, ולכן מצפה לנו משחק קשה מאוד".

סולשיאר.
סולשיאר. "נמצאים ברצף טוב, אבל המשחק הקרוב הוא תמיד הכי חשוב" (Getrtyimages)

ארסנל – צ'לסי (19:30, שידור ישיר בספורט1)
המשחק הגדול של המחזור הוא גם הדרבי הגדול של לונדון שייערך באמירויות. צ'לסי וארסנל לא נמצאות בשיאן באחרונה. ארסנל חוששת שיונייטד תעבור אותה בטבלה ותעלה למקום חמישי בעוד צ'לסי עצמה מתקשה לגלות משחק מבריק וחסר לה חלוץ דומיננטי. אונאי אמרי רוצה לנצח ולצמק את הפער מהכחולים לשלוש נקודות, אבל דווקא בחוץ צ'לסי פייבוריטית כיוון שבששת משחקי הליגה האחרונים ארסנל ספגה שלושה הפסדים, כולל 3:2 מביך לסאות'המפטון.

חבורתו של מאוריציו סארי לא הפסידה כבר ארבעה משחקי ליגה ברציפות ומעוניינת להמשיך במומנטום החיובי. בצל חרושת השמועות לגבי עתידו של אלברו מוראטה בקבוצה וההגעה הצפויה של גונסאלו היגוואין לסטמפורד ברידג', שחקני ההתקפה של צ'לסי יצטרכו לתת את הטון ולנצל את החולשה בהגנת ארסנל, שספגה העונה כבר 32 שערים. אלברו מוראטה עשוי לשחק את משחקו האחרון ולחזור מפציעה. רובן לופטוס-צ'יק עדיין פצוע וייעדר.

בארסנל, הנריק מחיטיריאן עדיין לא כשיר לשחק, אבל יחזור לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בגביע האנגלי. מסוט אוזיל, עליו דווח שאמרי לא רוצה אותו בקבוצה, עשוי דווקא לחזור להרכב נגד צ'לסי. הספרדי, שחייב ניצחון כדי לשמור על גובה במאבקי הצמרת, עשוי לפתוח עם אלכסנדר לאקזט בחוד ופייר-אמריק אובמיאנג באגף. ארסנל ניצחה רק משחק אחד מ-14 האחרונים נגד צ'לסי, 0:3 באמירויות בספטמבר 2013. בצ'לסי רוצים להשלים עונה חמישית ברציפות של שני ניצחונות ליגה על התותחנים.

אוזיל. ייתכן שלא יסיים את העונה בארסנל (Gettyimages)
אוזיל. ייתכן שלא יסיים את העונה בארסנל (Gettyimages)

משחקים נוספים
וולבס – לסטר (14:30, שידור ישיר בספורט1)

בורנמות' – ווסטהאם (17:00)

ניוקאסל – קרדיף סיטי (17:00)

סאות'המפטון – אברטון (17:00)

ווטפורד – ברנלי (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי