קורצקי: "חייבים להתחיל לנצח כדי להתרחק מהתחתית"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה הבהיר לשחקניו כי הם צריכים להסתכל על עצמם לקראת המשחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה מחר (שבת, 18:15, שידור ישיר בספורט4). חלוץ הרכש הצ'כי מרטין זמאן ישחק רק במחזור הבא נגד באר שבע

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תשחק מחר באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה שנמצאת בתנופה אדירה מאז הגעתו של מרקו בלבול וסופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות (שבת, 18:15, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה מהשרון לא ניצחה העונה במשחק חוץ, ושחקניה מאמינים כי ניצחון על הירוקים אפשרי בהחלט. רעננה נמצאת במקום התשיעי בטבלה עם 20 נקודות, רחוקה רק חמש נקודות מהפלייאוף העליון, אך גם במרחק של חמש נקודות מהקו האדום.

המאמן מנחם קורצקי הבהיר לשחקניו כי הם צריכים להסתכל על עצמם ולא להתעסק במטרות וברצף הניצחונות של מכבי חיפה: "זה משחק באמצע הדרך וחייבים להתחיל לנצח כדי להתרחק עוד צעד מהתחתית". חלוץ הרכש הצ'כי מרטין זמאן, ימתין למחזור הבא כדי לרשום הופעת בכורה בבית נגד הפועל באר שבע. הקשר האחורי בן בנימין סוחב פציעה בשריר הירך האחורי ועדיין אינו כשיר לשוב לשחק.

שחקן בהפועל רעננה: "מכבי חיפה נמצאת בתקופה טובה והיא מקבלת רוח גבית מהקהל שלה. הפועל רעננה באה לכל מגרש כדי לנצח וכך גם הפעם, כי המצב בטבלה והמשחקים שאחרי מכבי חיפה הם ברמת קושי גבוהה וכול נקודה היא מבורכת".


מרטין זמאן. יערוך בכורה במשחק מול הפועל באר שבע (Gettyimages)

הקבוצה שחררה ביומיים האחרונים את עמנואל אמבולה לסכנין ואת דין מימוני להפועל רמת גן, ונותרה עדיין עם הקשר המונטנגרי נמניה ניקוליץ' שלא מצא קבוצה חלופית.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן סביר (טל איילה), אביחי ידין, מירקו אורמוש, אור דסה, כארם ארשיד (קייס גאנם), יוג'ין אנסה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי