יואב כץ ייפגש עם פלקושצ'נקו. שטקוס נשאר עד סיום העונה

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הבעלים ישוחח עם הקשר וינסה לשכנעו להישאר כעת בהפועל חיפה: "מקסים יישאר עד סיום העונה ככל שזה תלוי בי". מימר יחליט איזה שוער יפתח בהרכב רק לאחר האימון המסכם: "מבחינתי שטקוס ממשיך בקבוצה"

(גודל טקסט)

כשהם מעודדים מהניצחון 2:4 בשבוע שעבר על מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה קיימו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות הבעלים יואב כץ והמאמן שרון מימר לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין בדוחא. במועדון האדום בטוחים כי ניצחון במשחק בדוחא יקדם אותם משמעותית לעבר המקום בפלייאוף העליון.

הבעלים יואב כץ דיבר על מצב הקבוצה וסוגיית שטקוס: "חוץ מהגביע יש לנו אחוזי הצלחה גבוהים. אצל המאמן הקודם היו 25 אחוזי הצלחה ועם המאמן הנוכחי 63 אחוז. אני מתרשם מכולם. שטקוס? החלטתי שהוא נשאר עד לסיום העונה. אם נמשיך בקצב צבירת הנקודות כמו עד עכשיו אז נסיים אפילו במקום השני.

לגבי חלון ההעברות ומקסים פלקושצ'נקו: "פלקושצ'נקו? עדיין לא קיבלתי שום הצעה וכאשר זה יקרה אז נתעדכן בהתאם. מקסים יישאר עד לסיום העונה ככל שזה תלוי בי. אני עובד ביציבות בעסקים וכל אחד שעזב אותנו אז הבאנו במקומו מחליף הולם. אני לא נכנס לפאניקה בנושא הזה. התחזקנו במתן חוזז ונתחזק בעוד שחקן טוב אם נמצא. תנאסיס פאפאזוגלו טרם עזב אותנו, והמטרה הקרובה היא לנצח את סכנין".

שרון מימר דיבר לקראת המשחק בסכנין: "אנחנו אף פעם לא מסתכלים על היריבה אלא על עצמנו, ואם נמשיך ביכולת כמו בניצחון על מכבי פתח תקווה אז אני בטוח שיהיה טוב. כאשר הגעתי לפה היינו מתחת לקו האדום וכעת אנחנו בפלייאוף העליון ואם נמשיך כמו לאחרונה אז יהיה בסדר".


מקסים פלקושצ'נקו. ימשיך בהפועל חיפה? (מאור אלקסלסי)

מועד ההעברות וסוגיית השוערים: "מבחינתי מקסים ושטקוס יישארו עד לסיום העונה. לגבי חזרתו של שטקוס להרכב? נחליט לאחר האימון המסכם. חיזוק נוסף? כפי שאמרתי תמיד, הבאנו את מתן חוזז, ונביא שחקנים שרק יכולים לשפר אותנו".

משחק ההגנה של הפועל חיפה: "היינו פחות טובים בהגנה בשבועות האחרונים אבל השחקנים עובדים כל השבוע ומי שטוב ישחק".

בתוך כך, בכרמל רוצים להתחזק בחלוץ ומעוניינים ביאקוב סילבסטר מבית"ר, אך טרם החליטו אם לבצע טרייד או לנסות להביא את החלוץ ללא קשר לעסקת שטקוס. בנוסף, גם המגן שון גולדברג נפצע בשבוע שעבר ונמצא בספק למשחק בשבת.

הבעלים מתכוון לשוחח עם הקשר מקסים פלקושצ'נקו לגבי עתידו. כידוע לקשר יש תג מחיר של 420 אלף יורו, ואם תגיע הצעה הקשר יוכל לעזוב כבר במועד ההעברות הקרוב. פלקושצ'נקו עצמו הבהיר לאחרונה לנציגיו כי אינו מעוניין לעזוב את חיפה באופן חד צדדי ויעשה זאת רק לאחר השיחה עם הבעלים. "אנחנו רוצים שמקסים יישאר לפחות עד סוף העונה כי הוא מקבל מאיתנו את מלוא הקרדיט" אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי