חלון העברות: קראסקו הוצע לארסנל, מילאן מעוניינת בפלאיני

מרואן פלאיני
מרואן פלאיני | Gettyimages

שחקן נבחרת בלגיה עשוי לעבור לתותחנים, מנצ'סטר יונייטד תנסה למכור את הקשר בן ה-31. וגם: באיירן מינכן ויתרה על הרננדס, צ'ך יחזור לצ'לסי ומלך השערים בליגה השנייה בספרד חתם בהואסקה

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני יותר משבועיים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* שוער הסגל הרחב של נבחרת איטליה ואודינזה, סימונה סקופט, הושאל לקסימפשה מצמרת הליגה הטורקית.


Kasımpaşamıza Hoş Geldin #SimoneScuffet#Kasımpaşa⚪️ pic.twitter.com/JTrMYs7M76

— KASIMPAŞA (@kasimpasa) January 16, 2019


* שחקן מנצ'סטר סיטי נבחרת ונצואלה ינגל הררה בן ה-21, עבר בהשאלה עד סיום העונה להואסקה.


Yangel Herrera será presentado hoy a las 17:30 horas en El Alcoraz. Los aficionados que lo deseen podrán acceder a partir de esa hora al estadio por la puerta 2. pic.twitter.com/BNEugCLdjn

— SD Huesca (@SDHuesca) January 16, 2019


* סטפן אמביה כדורגלן טולוז עזב את הקבוצה בהסכם הדדי בין הצדדים אחרי ששיחק חמישה משחקים העונה בלבד.


Au revoir Toulouse et Merci ! pic.twitter.com/A8hKDSdxP7

— Stephane Mbia (@StephaneMbia) January 16, 2019


* חלוץ אקסטרמדורה אנריך גאייגו חתם בהואסקה האחרונה בטבלה שעדיין חולמת כנראה להישאר בליגה. הוא מוביל את טבלת כובשי השערים בליגת המשנה בספרד עם 15 שערים.


FICHAJE | Enric Gallego, delantero del @EXT_UD, es el primer refuerzo invernal azulgrana. ¡Bienvenido a tu nueva casa, @gallegoenric!

➕ info https://t.co/efOBWOlE5E#GallegoNoReblapic.twitter.com/AJpcsRSkoh

— SD Huesca (@SDHuesca) 16 בינואר 2019


* חלוץ נבחרת אלבניה ארמנדו סאדיקו שכבש מול ישראל בקמפיין הקודם ושיחק בלבאנטה, חזר ללוגאנו השווייצרית כמושאל עד לסיום העונה.


* ספורטינג ליסבון רכשה מאחמט גרוזני את הקשר בן ה-20 אידריסה דומביה בחוזה עד 2024, עם סעיף שחרור בגובה 60 מיליון יורו.

"Quero dar o meu melhor por este clube" – Idrissa Doumbia#SportingCPpic.twitter.com/WUEG5t2ke0

— Sporting Clube de Portugal (@Sporting_CP) January 15, 2019


שמועות
* יאניק קראסקו שחקן הכנף לשעבר של אתלטיקו מדריד הוצע לארסנל. הוא מרוויח בסין 180 אלף יורו בשבוע בדליאן ייפנג ויצטרך להסתפק במשכורת נמוכה יותר אם יסכים לעבור.


* באיירן מינכן ויתרה בינואר על רכישת לוקאס הרננדס. כך אמר בראיון ל"בילד" המנהל הספורטיבי של הקבוצה חסן סליהמיצ'יץ'.



יישאר באתלטיקו מדריד. לוקאס הרננדס (AFP)


* נאנט הודיעה שהיא מפסיקה את המו"מ עם קרדיף על מכירת אמיליאנו סאלה חלוצה הארגנטיני אחרי שהמועדון הוולשי הקטין את הצעתו מ-22 מיליון יורו ל-15 מיליון יורו.


כשישטוף פיונטק משנה כיוון? לאחר שנוצרו מגעים רשמיים עם ריאל מדריד, מדווח בתקשורת הפולנית שהחלוץ המוכשר של גנואה כמעט סגור במילאן ושריאל מדריד לא ממש מתאמצת לרכוש אותו. כחלק ממתווה העסקה, פיונטק יושאל לרוסונרי ובקיץ ישולמו עבורו 40 מיליון יורו בקיץ.


* קיקו קאסיה שוער ריאל מדריד הגיע לבדיקות רפואיות בלידס, אך העסקה תקועה לעת עתה עקב בעיות עם השוער אנדריי לונין. הבלאנקוס מוכנים לשחרר את קאסיה ללידס רק בתנאי שלונין יוחזר מהשאלה בלגאנס, שמצדה לא מוכנה לוותר עליו למרות שהוא שאינו משחק באופן קבוע.


* "גאזטה דלו ספורט" דיווח כי נאפולי במו"מ מעמיק עם סוכנו של החלוץ המקסיקני המוכשר, הירבינג לוסאנו מאיינדהובן. פ.ס.וו דרשה עליו 40 מיליון יורו בקיץ האחרון ממנצ'סטר יונייטד ואינטר, אבל כעת נאפולי עלולה להשיג אותו תמורת 35 מיליון יורו בלבד.


* למרות שאין לארסנל כסף מיותר לרכש, היא שוקלת את שאילת חאמס רודריגס עד לסיום העונה עבור שלושה מיליון ליש"ט. הקשר הקולומביאני הושאל לשנתיים לבאיירן מינכן, שלא מתכוונת לרכוש אותו והוא יחזור בקיץ לריאל מדריד. התותחנים רוצים אותו לחצי שנה בהשאלה.



כשישטוף פיונטק מתקרב למילאן (Gettyimages)


* לפי "אס", ריאל מדריד מעודדת מהעובדה שהמו"מ בין טוטנהאם לכריסטיאן אריקסן תקוע והם עשויים לנסות לרכוש אותו בקיץ הקרוב. מינואר 2020 הוא יוכל לחתום כשחקן חופשי.


* לסטר שוקלת למנות לפי "הסאן" את ברנדן רוג'רס מסלטיק כמנג'ר הקבוצה, במקום קלוד פואל שמעמדו מעורער. המאמן עלול לאבד את תפקידו אם יפסיד במשחק החוץ בשבת נגד וולבס. רוג'רס כבר עובד שנתיים וחצי בסלטיק ועל פי הדיווחים רוצה לחזור לפרמיירליג. 


* צ'לסי תציע לפי "דייל מייל" תפקיד במועדון לפטר צ'ך שהודיע אתמול על פרישה מכדורגל בקיץ. הוא עשוי לקבל הצעה להיות שגריר כבוד של הבלוז או תפקיד של מאמן שוערים במועדון. 


פטר צ'ך עשוי לקבל תפקיד מקצועי בצ'לסי (Gettyimages)



* דניאל סטארידג' קיבל הצעות מקבוצות בליגת ה-MLS. נשארו לו שישה חודשים בחוזה שמסתיים הקיץ ועד כה לא חודש. הוא אומנם גילה יכולת טובה כששיחק, אבל פתח רק פעמיים בליגה ושותף ב-9 משחקים כמחליף. ניו יורק פ.צ. מחפשת מחליף לדויד וייה והיא אחת הקבוצות המעוניינות בו. 



* מרואן פלאיני הפך לפי "מירור" לשחקן הכי פחות מוערך אצל אולה גונאר סולשיאר. הוא שותף כמחליף רק בשני משחקים, כך שהקבוצה מוכנה למכור אותו כבר החודש אם יקבלו הצעות טובות. יונייטד בעיקר רוצה להיפטר מהשכר שלו, כאשר מילאן, פורטו וקבוצות בסין ובטורקיה הוזכרו כמעוניינות. 



* דורטמונד מעוניינת בקשר סלטה ויגו סטניסלב לובוטקה לפי השבועון הצרפתי "Le10Sport". דורטמונד רואה בו מחליף אפשרי ליוליאן וייגל אם זה יעבור לפאריס סן ז'רמן שרוצה אותו אפילו מידית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי