ברק בכר: "עוד הפסד ועוד הפסד ועוד הפסד – זה קשה מאוד"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

ב"ש הודחה מגביע המדינה אחרי 4:2 למכבי נתניה בדו קרב פנדלים, המאמן לא הסתיר את אכזבתו: "הדברים לא הולכים כמו שאני רוצה. זה היה המשחק הכי חשוב שלנו העונה ולא היינו משוחררים. המטרה? פלייאוף עליון"

(גודל טקסט)

אנחנו רק באמצע חודש ינואר, אבל העונה של הפועל באר שבע הסתיימה הערב (שלישי) לאחר שהאלופה הודחה מגביע המדינה כבר בשמינית הגמר לאחר 4:2 בדו קרב פנדלים למכבי נתניה. החבורה של ברק בכר, שרחוקה 21 נקודות ממכבי תל אביב, תקווה כעת לפחות להעפיל לפלייאוף העליון.

ברק בכר הסביר: "אני מאוכזב מאוד. הדברים לא הולכים כמו שאני רוצה. שיחקנו לא טוב ולא הצלחנו לנצל יתרון מספרי במשך דקות ארוכות. נתניה נלחמו ועשו משחק גדול. זה גביע, המטרה היא תמיד לעבור ולא הצלחנו לעשות את זה".

הופעות הבכורה של קווין טאפוקו ובן תורג'מן: "כל אחד והמקרה שלו. אורן ביטון רק חזר מפציעה ואי אשפר לסכן אותו, זו הסיבה שבן פתח. קווין נמצא בכושר טוב, הוא שיחק היטב היום ויש לו הרבה נוכחות באמצע. הוא עוד יעזור לנו מאוד בהמשך".


העונה נגמר כבר בינואר. שחקני הפועל באר שבע (דני מרון)

הלחץ: "אין עניין של לחץ, יש שחקנים שבאו וניסו לעשות את העבודה. כל הקבוצה לא הייתה מספיק טובה וזה לא קשור לאף שחקן ספציפי. זה היה המשחק הכי חשוב שלנו העונה ולא היינו משוחררים זה היה  קצת מלחיץ. לא הצלחנו להגיב בחצי הראשון ובחצי השני, אחרי האדום של נתניה, היו לנו הזדמנויות להכריע, אבל בסוף נתניה עלתה בצדק".

המשך העונה: "איך זה ישפיע עלינו? אני לא יודע. אנחנו עוברים עונה מאוד קשה. עוד הפסד ועוד הפסד – זה קשה מאוד. המטרה היא להרים את החבר'ה ועכשיו אנחנו נצטרך להיאבק על עלייה לפלייאוף עליון. בשנה כזו מבינים הכל ולוקחים כל דבר בחשבון. כלום לא מובטח לנו. אנחנו חייבים לסיים את העונה כמו שצריך עם טעם מתוק".


מכוון לפלייאוף העליון. ברק בכר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי