דראפיץ' חולם על זכייה בתואר: "אנחנו רוצים ללכת עד הסוף"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה לא הסתיר את רצונו להניף גביע אחרי הניצחון 2:4 על הפועל באר שבע בפנדלים והעלייה לרבע הגמר: "אין יותר מתוק מזה. הצדק יצא לאור"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה העפילה הערב (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה אחרי שהעיפה את הפועל באר שבע בתום 2:4 בדו קרב פנדלים אחרי 0:0 ב-120 דקות. ניקו אולסק הורחק (71), אך היהלומים לא הרימו ידיים ועלו שלב לאחר שדני עמוס הדף שתי בעיטות עונשין מ-11 מטר.

מאמן נתניה, סלובודאן דראפיץ', אמר בסיום: "מדד השמחה? 10. הצדק יצא לאור? לפעמים אתה יותר טוב ואתה מפסיד. התחלנו טוב, שיחקנו טוב ואחרי ההרחקה ניסינו לצאת למתפרצות. באר שבע נתנה הכל בשביל לנצח, אבל אנחנו הצלחנו להגיע לפנדלים ואין יותר מתוק מזה".

דראפיץ' הוסיף: "כל השחקנים נתנו הכל, גם דני עמוס. ידענו כמה זה חשוב לאוהדים ולבעל הבית. בשנה שעברה, כשהודחנו נגד אשדוד, הסבירו לי כמה זה חשוב ובאמת עלינו היום בהרכב הכי חזק והצלחנו לשמח את הקהל. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף. נשמח עכשיו, אבל כבר בשבת יש לנו משחק ליגה. אנחנו רוצים להיות גם בפלייאוף העליון. היינו טובים היום וכל הכבוד לבחורים, אני חושב שניצחנו בצדק".

זכייה בגביע: "אני לא רואה חוץ ממכבי תל אביב, שנמצאת בכושר פנטסטי, אף קבוצה עדיפה. כל אחד יכול לנצח והרבה תלוי בהגרלה. אנחנו שם, משחקים כדורגל חיובי, טוב והחבר'ה הצעירים נותנים את הכל ואנחנו ננסה ללכת עד הסוף בכל המפעלים".


דראפיץ' מברך את גיבור המשחק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי