מכה לטוטנהאם: הארי קיין ייעדר לפחות חודש וחצי, יחמיץ את דורטמונד

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

החלוץ שנפגע בקרסול במהלך ההפסד למנצ'סטר יונייטד לא יעמוד לרשות התרנגולים לפחות עד תחילת חודש מארס: "פציעות הן חלק מהמשחק". המשמעות: לא יהיה כשיר לצמד המפגשים בשמינית גמר ליגת האלופות

(גודל טקסט)
טוטנהאם קיבלה הערב (שלישי) בשורה לא פשוטה. הארי קיין, כוכב התרנגולים ומלך השערים של הקבוצה, ייעדר מהמגרשים לפחות עד תחילת חודש מארס לאחר שנפצע בקרסול במהלך ההפסד 1:0 למנצ'סטר יונייטד במחזור הליגה האחרון.


החלוץ צייץ בעמוד הטוויטר הרשמי שלו: "פציעות הן חלק מהמשחק, אף אחד לא יעבור יותר קשה ממני בשביל לחזור לכשירות. תודה לכולם עם התמיכה".


קיין יחמיץ את המשחקים נגד ארסנל וצ'לסי וייעדר גם בשני המפגשים עם בורוסיה דורטמונד במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. מעבר להיעדרות של החלוץ, התרנגולים יצרכו להסתדר גם ללא יונג מין-סון שהצטרף לנבחרת דרום קוריאה באליפות אסיה.


אחרי 22 מחזורים בפרמיירליג, קיין מוליך את טבלת הכיבושים בצוותא עם מוחמד סלאח ופייר אמריק אובמאינג (14 שערים כל אחד). בכל המסגרות החלוץ כבש העונה 21 שערים ב-30 הופעות וכעת טוטנהאם תצטרך להסתדר ללא המוציא לפועל העיקרי שלה.



Following preliminary assessments, we can confirm that @HKane has damaged ligaments in his left ankle, sustained during Sunday's match.

He will continue to be monitored by our medical staff as he commences rehabilitation and is expected to return to training in early March. pic.twitter.com/Ot3doPa4K6

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) January 15, 2019

Injuries are part of the game but no-one will be working harder to get back fit. Thanks for the messages. pic.twitter.com/cUeq4zFrlk

— Harry Kane (@HKane) 15 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי