בדרך לצ'לסי? היגוואין לא צפוי לשחק בסופר-קאפ נגד יובנטוס

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

רביעי, 19:30 בספורט4: דאבליסטית ארבע השנים האחרונות תנסה לזכות במפעל אחרי שני הפסדים רצופים, הרוסונרי כנראה יתייצבו ללא החלוץ כדי שלא לפגוע בהשלמת המעבר ללונדון

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

התואר הראשון של העונה באיטליה יוענק מחר (רביעי, 19:30 בספורט4), כאשר הדאבליסטית יובנטוס תתמודד מול מילאן, הקבוצה אותה ניצחה בגמר הגביע בשנה שעברה, במסגרת הסופר-קאפ האיטלקי שייערך בעיר ג'דה בערב הסעודית. זהו למעשה מפגש בין שתי שיאניות הזכיות במפעל, שבע כל אחת.



על הנייר לפחות כמובן שיובנטוס צפויה לזכות בתואר, בכל זאת אלופת שבע השנים האחרונות וגם מחזיקת הגביע ארבע שנים ברצף, אבל דווקא בסופר-קאפ היא לא זכתה בשנתיים האחרונות, הפסידה למילאן (2016) וללאציו (2017). בסרייה A העונה יובנטוס מקדימה את מילאן החמישית ב-22 נקודות.


בשורות הרוסונרי, עתידו של החלוץ ואחד מכוכבי הקבוצה גונסאלו היגוואין לוט בערפל ולפי דיווחים הוא עשוי שלא לפתוח לאור המגעים למכירתו לצ'לסי. לפי "סקאי ספורט איטליה", פטריק קוטרונה יהיה זה שיוביל את התקפת מילאן ואף דווח כי נעשים ניסיונות להוביל לעסקה מסובכת בין מילאן, צ'לסי וגנואה, שכמובן גם יובנטוס מעורבת מכיוון שלה שייך להיגוואין שהושאל בקיץ עם אופציית רכישה. מילאן דורשת בחזרה חצי מ-18 מיליון היורו ששילמה עבור שאילת היגוואין ליובנטוס. לאונרדו, המנהל המקצועי של מילאן נשאר באיטליה בניסיון לסכם על רכישת קשישטוף פיונטק שמועמד גם לריאל מדריד, במתווה של שאילה עד סיום העונה ורכישתו עבור 40 מיליון יורו.



היגוואין. יישאר על הספסל כדי לקדם את העברתו לצ'לסי? (Gettyimages)


ביובנטוס, הבלם לאונרדו בונוצ'י יפגוש את חבריו לשעבר. בונוצ'י שיחק עונה אחת במילאן וחזר לטורינו ובראיון לקאת המשחק אמר: "אנחנו רוצים לזכות בתואר ראשון העונה. יובנטוס תמיד רוצה לנצח. אנחנו מגיעים נלהבים ועם המון אמביציה ונצטרך להיות אגרסיביים, כי הקבוצה של ג'נארו גאטוסו יכולה לעשות לנו בעיות. אסור לתת להם לעשות הרבה דריבלים".


כאמור, לפני שנתיים מילאן ניצחה את יובנטוס בגמר הסופר-קאפ לאחר דו קרב פנדלים, משחק שנערך בדוחא, ולכן המאמן מאסימיליאנו אלגרי לא מתכוון לזלזל בגמר וטען: "אנחנו מקדימים את מילאן ב-22 נקודות, אבל בסופר-קאפ כל זה לא נחשב. עבורנו זה מבחן טוב לקראת המשחקים בליגת האלופות נגד אייאקס. מילאן גם ניצחה בגביע והיא מגיעה בכושר טוב". 


פאולו דיבאלה שאמור לשחק בהתקפה של אלגרי, רוצה לכבוש כדי להיות מלך השערים של יובנטוס במפעל עם ארבעה שערים. "ג'דה מזכירה לי את שנגחאי", אמר הארגנטיני על העיר המארחת, "שם זכיתי בסופר-קאפ הראשון שלי ועכשיו אני רוצה גם את התואר הזה". 



בונוצ'י ודיבאלה. יובנטוס תנסה להשכיח את ההפסדים האחרונים במפעל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי