לידס גברה 0:2 על דרבי והגדילה את הפער בפסגת הצ'מפיונשיפ

לידס יונייטד
לידס יונייטד | Gettyimages

אנגליה סערה לאחר שלמפארד תפס מרגל באימון ותלונה הוגשה, ביילסה לקח אחריות ונהנה משליטה מוחלטת וניצחון יקר. ליל גברה 1:3 על קון וברחה לליון שסיימה ב-1:1 מול ריימס בצרפת, 2:4 מדהים לראיו על סלטה בספרד

(גודל טקסט)
משחקי הגביע באנגליה הסתיימו לעת עתה והמחזור ה-27 בצ'מפיונשיפ נפתח הערב (שישי) עם ניצחון ענק של לידס, 0:2 ביתי על דרבי קאונטי. הערב גם הליגה הצרפתית שבה מפגרה ובמוקד ניצחונה של ליל, שהגדילה את הפער מליון השלישית לארבע הנקודות. במשחק שנערך בספרד, ראיו הדהימה בקרב התחתית 2:4 את סלטה ויגו.


לידס – דרבי 0:2
לפני המשחק רעשה אנגליה לאחר שפרנק למפארד, מנג'ר דרבי, תפס על חם מרגל מטעם המוליכה באימון, תלונה רשמית להתאחדות הוגשה, אבל את ההפסד באלן רואד זה כבר לא ישנה – ויש להבהיר שעוד לפני המשחק ביילסה לקח אחריות מלאה על שליחת המרגל וטען שעשה זאת ללא ידיעת המועדון.


קמאר רוף כבש בדקה ה-20, המקומיים שלטו במשחק באופן מובהק במחצית הראשונה ושתי דקות בתוך המחצית השנייה הכפילו את יתרונם מרגלי ג'ק האריסון, שקבע את תוצאת המשחק וביסס את קבוצתו של ביילסה בפסגה, למרות שהפסידה בשני משחקיה האחרונים. לפחות זמנית, בסיוע הריגול או שלא, לידס הגדילה את הפער לחמש נקודות מנוריץ'. דרבי עם ניצחון יחיד בששת המחזורים האחרונים, תסיים את המחזור במקום השישי.


BREAKING: @LUFC coach Marcelo Bielsa admits sending a club employee to spy on @dcfcofficial's training session ahead of tonight's game and "accepts all responsibility". #SSNpic.twitter.com/dxtZWsGmW8

— Sky Sports News (@SkySportsNews) January 11, 2019


ליל ניצחה את קון, ליון מעדה והתרחקה מהמקום השני
בליגה הצרפתית יצא לדרך הערב המחזור ה-20 וליל הצליחה להגדיל את הפער מליון השלישית לארבע נקודות, בזכות 1:3 על קון בעוד נביל פקיר וחבריו שוב מעדו וסיימו ב-1:1 ביתי מול ריימס.


קון – ליל 3:1
הפער מהאלופה והמוליכה צומק לעשר נקודות, אבל פאריס סן ז'רמן עם שלושה משחקים חסרים. למרות כל זאת, החבורה של כריסטוף גלטייה בעננים. אחרי ההפסד לטולוז לפני כשלושה שבועות, היא שבה למסלול הניצחונות הודות לשער ושני בישולים של ניקולא פפה, הכוכב הבלתי מעורער העונה של ליל שכבר בדקה השמינית הרעיד את הרשת של קון עם שערו ה-13 ובדקות 20 ו-90 סידר גם לרפאל ליאו וללואיז אראוזו להצטרף לחגיגה. קסימיר נינג'ה רק צימק לזכות קון חמש דקות בתוך תוספת הזמן.



פפה. כבר השווה את מספר שעריו מעונה שעברה (AFP)


ליון – ריימס 1:1
בעוד ליל חזרה למסלול הניצחונות, ליון מעדה מחזור שני ברציפות ולזכותה רק ניצחן אחד בחמשת המחזורים האחרונים, כך שגם המקום השלישי בו היא נמצאת כרגע בסכנה. פקיר וחבריו הציגו משחק נפל, הכוכב הוחלף הפסקה אבל עוד קודם לכן נקלעה ליון לפיגור משער של פבלו צ'באריה הארגנטיני בדקה ה-34. החילופים של ברונו ז'נסיו עוררו את הקבוצה במחצית השנייה וזה הספיק לנקודה הודות לשוויון של ברטרנד טראורה בדקה ה-70.


ליגה ספרדית: 2:4 מדהים לראיו על סלטה ויגו
ראיו נצמדה לפחות זמנית ללגאנס ובילבאו ועקפה את ויאריאל במשחק הפכפך, שסיבך עד מאוד את ויגו. ראול דה תומאס כבש שלושער מדהים בדקות 4, 37 ו-77 כדי להעניק לקבוצתו ניצחון שלישי ברציפות ולהעלות את מאזנה ל-19 נקודות אחרי 19 מחזורים, בבה עוד נעץ את השער הרביעי בדקה ה-90. נסטור ארוחו בדקה ה-13 השווה וחמש דקות אחר כך מקסימיליאנו גומס הפך מהנקודה הלבנה, אבל כאמור הייתה זו הופעת ענק של ראול שהפך בשנית. לסלטה 21 נקודות, הפסד שלישי ברציפות ומשחק רביעי ללא ניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי